G: Sinun ja perheesi juhannuksen viettopaikka?
Me mennään perjantaina tuttavien mökille Taipalsaarelle. Ollaan ihan kutsuttaja ja teltta on mukana :-) Sunnuntaina lähdetään ajoissa ajamaan kotiinpäin.
Kommentit (17)
Vanhempieni mökille mennään koko perhe. Ihanaa! Miehellä alkaa loma, vihdoin!!
Mies töissä aaton, minä ja lapset kotona.
Minä töissä juhannuspäivän, mies ja lapset kotona.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:14"]
Me mennään perjantaina tuttavien mökille Taipalsaarelle. Ollaan ihan kutsuttaja ja teltta on mukana :-) Sunnuntaina lähdetään ajoissa ajamaan kotiinpäin.
[/quote]
Minkälaisia tuttavia ne semmoset on, jotka kutsuu mökille, mutta ei sisälle nukkumaan?? :o
En kyllä menis :D
Kotona luultavasti miehen ja lapsen kanssa, ei juhannus ole meille mikään ihmeellinen "juhla"/pyhä :)
Ihan kotosalla miehen kanssa, hyvää ruokaa tehdään, ehkä ajelemassa jossain kokko katsomassa :)
Me mennään mökille, jonne tulee perheen lisäksi mummu, pappa ja isomummu.
Mökille mennään. Kerrankin sekä miehellä että minulla vapaata koko juhannus kun loma molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:14"]
[/quote]
Minkälaisia tuttavia ne semmoset on, jotka kutsuu mökille, mutta ei sisälle nukkumaan?? :o
En kyllä menis :D
Kotona luultavasti miehen ja lapsen kanssa, ei juhannus ole meille mikään ihmeellinen "juhla"/pyhä :)
[/quote]
Ehkä pieni mökki tai sitten haluavat telttailla.
Jos husband ehtii kotiin reissuiltaan niin ollaan täällä kotona, ehkä joitain kavereita tulee käymään.
Jos taas ei ehdi, niin änkeen jollekin kaverille kylään.
Olemme omassa kodisamme mieheni kanssa kaksistaan. Meille se on aivan normaali viikonloppu. Ei mitään ihmeellisyyksiä.