Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen perhe tekee kaikki ruokaostokset Stockan herkussa?

Vierailija
16.06.2013 |

Ilmeisesti pitää olla varakas. Mua kiinnostaa tietää, mitä tällaiset perheet laittavat arkena ruoaksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolalainen??

Itseasiassa tuolla Tapiolan Stokkalla on halvemmat hinnat kuin monessa Prismassa tai Cittarissa lähialueilla, käyn itsekin hakemassa siellä mm ankkaa, vasikkaa ja muutakin lihaa tosi usein.

Vierailija
2/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen perhe, joka asuu lähempänä Stockan herkkua, kuin esim. Lidliä.

Millainen ihminen tekee johtopäätöksiä ihmisistä sen perusteella, missä ruokaostoksia tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön, lähiössä asuva mt-ongelmainen. :) Käyn Stockalla koska siellä on hyvä palvelu, loistava valikoima ja kauppa on siisti. Asun idässä, mutta keskustan Herkku on viikottainen ruokakauppakohteeni!

Vierailija
4/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myydäänhän siellä ihan tavallistakin ruokaa.Varmaan kävisin itsekin jos se olisi lähikauppani

Vierailija
5/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun keskustassa asuva, joka haluaa boikotoida S- ryhmää. 

Vierailija
6/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kaikki ruuat Stockalta silloin, kun olin autoton opiskelija. Stocka oli lähin ruokakauppani.

Vierailija
7/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, mutta varmaan käyttäisin sitä jos omalla paikkakunnalla olisi, koska boikotoin S- ja K-ryhmien kauppoja.

Vierailija
8/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, joka haluaa ostaa ruokaa kaupasta, jossa on laadukas valikoima tai joka asuu siinä lähellä? Mäkin kävisin Stockalla jos se olisi lähikauppani.

Hitto taas näitä kysymyksiä. 

Vierailija
9/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me. Se on lähin ruokakauppa. Keskustan Stocka siis. Varmaan ihan normiruokaa, joskus valmista sushia tai muuta. Esimerkiksi viime viikolla valmiiksi maustattu kassler oli 7,50 kg, joten ei se aina kallista ole. Valikoimat on vielä niin hyvät ja tunnelma mukava tuoksuineen ja tuoreine leivonnaisineen.

Vierailija
10/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe, isä, äiti ja teini-ikäinen poika. Asutaan siinä kulmilla, joten on meidän lähikauppa. Ihan tavallista ruokaa siellä myydään.

Vierailija
11/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseostan tuolta kaiken ruokani ja olen opiskelija. Ei tule kalliiksi kun hieman katsoo hintoja.

Vierailija
12/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kysyin siksi, että täällä monasti halutaan korostaa varakkuutta mainitsemalla, että ruokaostokset tehdään Herkussa. Tuokin yksi lapseton pariskunta toisessa ketjussa harrastaa ja matkustelee hienosti ja mainitsee Herkun ikäänkuin statussymbolina.

Olen itsekin Helsingissä asuessani asioinut paljonkin Stockalla ja tiedän, että siellä tosiaan on ihanat valikoimat. Nykyään mun on tyytyminen lähinnä Siwaan, mutta täytyy sanoa, että siinä säästää paljon, kun valikoima on suppea : ).

Vierailija
13/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Lähin kauppa ja ei nyt niin jumalattoman kallis kun vähän katsoo mitä ostaa. Olen opiskelija.

Vierailija
14/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme enimmäkseen Stockan Herkussa, melkein joka päivä. Olemme pienituloinen, aivan kaupungin (ei Hki) keskustassa vuokralla asuva kolmihenkinen perhe, autoa emme omista, lähikauppamme on Stockmann. Jos ja kun jaksetaan kävellä pidemmälle tai lähteä bussilla kauppareissulle, käydään vaikka Lidlissä, jossa on muutamia suosikkituotteitamme, joita ei muualta löydy.

Stockalta saa loppujen lopuksi ruokaa ihan ok hintaan, ei siitä kaikkiaan juuri enempää tarvitse maksaa kuin cittari-prisma-linjan marketeissakaan. Tavara on tuoretta, liha- ja kalatiskillä palvelu pelaa. Erikoisempiakin herkkuja Herkusta löytyy mukavasti.

Vierailija
15/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa surkea HeVi osasto

Surkea leipäosasto

Surkea maito-osasto (ei ole käytännössä ollenkaan)

Surkea pakasteosasto

Jättimäinen punaisen lihan osasto

Eli kyllä vähän olisi fiksattavaa

Vierailija
16/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen sinkku ja Stocka on lähin potentiaalinen paikka ruokaostoksille. Lähempänä on muutama rupuinen kivijalkakauppa joissa valikoimalla tarkoitetaan kahta jogurttivaihtoehtoa, yhtä leipävaihtoehtoa ja homeista kurkkua. 

Hoidan yleensä muutkin ostokset Stockalla. Nopeaa, helppoa, hyvä valikoima ja etuja kanta-asiakkaalle. Minäkin suosin mielummin Stockmannia kuin vaikkapa S-ryhmää. Joskus kun on enemmän aikaa, käyn myös Lidlissä. Sieltä tosin ei saa moniakaan tuotteita mutta joitain perusjuttuja. 

En todellakaan ole varakas. Kuukausituloni on 4700 €. Sen jälkeen kun verottaja, säästöt ja asuminen on vienyt osansa, ei tilille paljoa jää. En pidä Herkkua lainkaan kalliina. Siellä on tarjolla laaja valikoima tuotteita eri hintaluokista.Toki rahaa saa kulumaan jos valitsee kalliimpia tuotteita. Koska asun yksin ja olen melko kiireinen, tykkään ostaa pieniä eriä ja hyödyntää välillä valmiiksi pakattuja aterioita. Tykkään myös kahvi- leipä- ja leivosvalikoimasta. Kotona kokkailen arkisin lähinnä salaatteja ja pastoja. Viikonloppuisin ja vieraille jotain vähän fiinimpää. 

Ihan tavallisia tyyppejä siellä pyörii. Ei ole tullut mieleenkään että se olisi joku varakkaiden paikka. 

Vierailija
17/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen. Kalliimpaa ruoka Siwassa on, ja Stockalla laatu on parempi.

Meillä laitetaan nyt arkena ihan samaa ruokaa kuin silloin, kun teimme viikko-ostokset Prismassa. Nyt vaan Stocka on lähempänä. Teen ruokaa jauhelihasta, lohesta, broilerista, makkarasta, perunasta, ruismakaronista, riisistä ja vihanneksista niin kuin ennenkin.

Ei me osteta yleensä erikoisuuksia viikonlopuksikaan.

Vierailija
18/18 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänlainen perhe. Minä olen töissä Itiksessä ja mies keskustassa. Molempien työmatkalle osuu siis Herkku. Toinen tulee töistä pikapikaa kotiin lasten luo ja toinen käy kaupassa työmatkalla. Kasvikset meille tulee kotikuljetuksella luomukaupasta tai -piiristä kahdesti viikossa. Jotain täydennyksiä tehdään lähikaupassa. Ja joitain erikoistavaroita täytyy hakea muualta, esim. Stockalla on heppoinen linssi/papuvalikoima. Ihan tavallista kasvispainotteista kotiruokaa syödään.