Pimppihäpeä haittaa elämää – ”Voi rajoittaa nautintoa”
https://www.iltalehti.fi/keho/a/e1ef1729-6b3b-406c-b85c-8fbbf218a18f
Häpeätkö sinä omaa vulvaasi tai vaginaasi? Mistä uskot häpeän kumpuavan? Jos olet päässyt eroon häpeästä, kuinka onnistuit luomaan hyväksyvämmän ja sallivamman suhteen alapäähäsi? Kerro kokemuksistasi.
Kommentit (578)
Mikä on pimppihäpeä?? Miks pimppiään pitää hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Hassun näköisiä elimet on aina, sekä miehillä että naisilla. En häpeä omaani, eikä ole kukaan koskaan valittanut. Suuseksiäkin olen saanut pyytämättä jokaiselta kumppanilta.
Kuinka niin hassun näköisiä?
Itse en käyttäisi tuota sanaa mutta kyllähän viivapimppi on säälittävän, tarpeettoman ja elottoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi häpyhuulet ovat ”häpeän huulet”, schamlippen? Eivät ne muualla kuin suomessa, saksassa ja hollanninkielessä sitä ole alkuunsakaan!
Väitän; Joku papiston edustaja sen on keksinyt jossain saksanmaalla aikoinaan.
M48, osaaja, guru
Vierailija kirjoitti:
Häpeän. Luen varmaan liikaa y listä jossa pimppimalliani haukutaan viikoittain ja minunlaisten naisten ei kuulemma kannata seksiä harrastaa. No meikäläisen osalla ruma naama, lihavuus ja tissittömyys hoitaa ehkäisyn hyvin.
Puhutaanko nyt ns. Velhonhihoista?
Miksi mun mielestä sellainen runsaampi römpsä on kiihottavampi kuin pelkkä viiva?
Isot kunnon häppärit ja pullottava klitoris pitää olla.
Ulommat häppärit ne vasta onkin rumat jos ne on liian isot, tummat, roikkuvat ja ryppyiset. Karvat vielä siihen päälle ja hienhaju. Vanhemmiten alapää hikoilee eri tavalla. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassun näköisiä elimet on aina, sekä miehillä että naisilla. En häpeä omaani, eikä ole kukaan koskaan valittanut. Suuseksiäkin olen saanut pyytämättä jokaiselta kumppanilta.
Kuinka niin hassun näköisiä?
Itse en käyttäisi tuota sanaa mutta kyllähän viivapimppi on säälittävän, tarpeettoman ja elottoman näköinen.
Ja harmaat velhonhihat omaava tursake on tuoreen ja elollisen näköinen?
Lihavien naisten pulleat toosat eivät ole minusta kovin nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luonto on tarkoittanutkin ettei sitä resurssia jaella kuin karkkia.
Miten tämä liittyy siihen että häpeää sukuelimiään? Meinaatko siis, että häpeä on hyvä asia, jos se estää naista haluamasta seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi häpyhuulet ovat ”häpeän huulet”, schamlippen? Eivät ne muualla kuin suomessa, saksassa ja hollanninkielessä sitä ole alkuunsakaan!
M48, osaaja, guru
Luterilaista häveliäisyyttä varmaankin.
Rumat ne on molemmilla sukupuolilla. Eikä se miehen elin ole mikään mieltä ylentävä näky edes (tai varsinkaan) juhlakunnossa.
Pimpittömät täällä keskustelussa taas mellastavat, vaikka aluksi oli tarkoitus ihan tosissaan kerätä ajatuksia aiheesta, josta naiset ei usein voi muualla keskustellakaan.
Häpeäminen on nyt oikein trendien aallonharjalla. Odotan hesariin henkilökuvaa ihmiskohtalosta, jota hävettää häpeäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paahtopaisti outien omistajien on syytäkin hävetä. Ainoastaan betamiehille kelpaa moiset.
Oma paatopaistini tuottaa minulle niin uskomattomia orgasmeja, ettei ole kyllä ensimmäistäkään syytä hävetä sitä. Rakastan vulvaani.
Toki vaatimukset kumppanillekin ovat kovat, huonoa seksiä en suostu harrastamaan. Esimerkiksi sinun kaltainen omegamies ei pääse vulvaani lähellekään.
Lihava mies ja pieni penis = varma huono seksi. Pysy kaukana.
Heh, joo aivan varmasti ei tarvitse kropan puolesta tehdä mitään myönnytyksiä miehelle. Peniksen koolla sen sijaan ei ole minulle väliä, riittää että miehen asenne on oikea niin minä kyllä hoidan orgasmini maaliin vaatimattomammillakin vastakappaleilla.
Rumarömpsä kirjoitti:
Ulommat häppärit ne vasta onkin rumat jos ne on liian isot, tummat, roikkuvat ja ryppyiset. Karvat vielä siihen päälle ja hienhaju. Vanhemmiten alapää hikoilee eri tavalla. Hyi helvetti.
Luonto pitää huolen siitä että miehet pysyvät kaukana. Ja hyvä niin, itsellä myös ruma alakerta.
Mulla on ruma mutta jostain syystä asia ei oo koskaan päässyt ihon alle. Kaikki, joille olen tavaraani jakanut, ovat vaikuttaneet ihan tyytyväisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, osaaja, guru
Luterilaista häveliäisyyttä varmaankin.
Sitähän se on. Sellaista juhasipilämäistä ankeutusta feat mattivanhanen.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ne on molemmilla sukupuolilla. Eikä se miehen elin ole mikään mieltä ylentävä näky edes (tai varsinkaan) juhlakunnossa.
Mun mielestä fallos on kyllä äärimmäisen kaunista katseltavaa. Kiihotun siitä ihan mielettömästi.
Vulvasta en voi sanoa samaa, olenhan heteronainen. Ainostaan omani kiinnostaa, eikä sekään kyllä katsella vaan kosketella, orgasmin partaalle ja yli.
Vierailija kirjoitti:
Pimpittömät täällä keskustelussa taas mellastavat, vaikka aluksi oli tarkoitus ihan tosissaan kerätä ajatuksia aiheesta, josta naiset ei usein voi muualla keskustellakaan.
Naiset ovat kyllä voineet tästä keskustella alati ja kaiken aikaa.
Ei kuitenkaan kannattaisi keskustella asiasta mitään tietämättä ja ymmärtämättä.
Siksi vulvan ulkonäkökeskustelu huutaa avukseen miehiä. Vulvan esteettisyys on nimittäin heteromiehen objekti.
M48, osaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä fallos on kyllä äärimmäisen kaunista katseltavaa. Kiihotun siitä ihan mielettömästi.
Vulvasta en voi sanoa samaa, olenhan heteronainen. Ainostaan omani kiinnostaa, eikä sekään kyllä katsella vaan kosketella, orgasmin partaalle ja yli.
Tämä oli oikea vastaus!
Huomio täältä: ole sinäkin mies ja käyttäydy sen mukaisesti.