Pimppihäpeä haittaa elämää – ”Voi rajoittaa nautintoa”
https://www.iltalehti.fi/keho/a/e1ef1729-6b3b-406c-b85c-8fbbf218a18f
Häpeätkö sinä omaa vulvaasi tai vaginaasi? Mistä uskot häpeän kumpuavan? Jos olet päässyt eroon häpeästä, kuinka onnistuit luomaan hyväksyvämmän ja sallivamman suhteen alapäähäsi? Kerro kokemuksistasi.
Kommentit (578)
No mä en ole seksiä harrastanut yli kymmeneen vuoteen. Sekä alapää että naama ja vartalo on niin ruma.
En. Päinvastoin se on upea. Pidän todella tärkeänä arvostaa omaansa.
No mun alapää on oikeasti ruma, joten kyllä omalta kohdalta se vaikuttaa siihen ettei seksiä ole.
Mulla fiilis että noi, jotka häpeää lukevat liikaa lehtiä. Tollaset ihmiset stressaa jos ripset on vinossa, koska TRENDI.
Pimppini on täydellinen eikä yksikään seksikumppani ole vielä ilmaissut vastakkaista mielipidettä.
Ehkä luonto on tarkoittanutkin ettei sitä resurssia jaella kuin karkkia.
Häpesin joskus nuorempana, mutta en enää vuosiin ole välittänyt sen ulkonäöstä. Olen nimittäin tajunnut, että pointti on kaikkea muuta kuin katsoa sitä. Sitä kuuluu kosketella kaikin erilaisin tavoin, minkä jälkeen se tuottaa mulle aivan uskomatonta nautintoa. Miten voisin ajatella negatiivisesti suuren mielihyvän tuottajasta?
Ei siis mitään väliä näöllä. Sen tarkoitus on ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla fiilis että noi, jotka häpeää lukevat liikaa lehtiä. Tollaset ihmiset stressaa jos ripset on vinossa, koska TRENDI.
Kukaan ei vissiin lue enää lehtiä tänä päivänä... Mulla on vitiligo, joten alapää on väritykseltään lehmä, osa karvoista valkoisia, osa mustia ja iho osittain valkoinen/ruskea/normaalin ihon värinen ja siinä vielä roikkuvat häppärit. Juuei.
Vierailija kirjoitti:
Häpesin joskus nuorempana, mutta en enää vuosiin ole välittänyt sen ulkonäöstä. Olen nimittäin tajunnut, että pointti on kaikkea muuta kuin katsoa sitä. Sitä kuuluu kosketella kaikin erilaisin tavoin, minkä jälkeen se tuottaa mulle aivan uskomatonta nautintoa. Miten voisin ajatella negatiivisesti suuren mielihyvän tuottajasta?
Sen tarkoitus on toimia virtsan poistamisen välineenä, siihen se on suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vissiin lue enää lehtiä tänä päivänä... Mulla on vitiligo, joten alapää on väritykseltään lehmä, osa karvoista valkoisia, osa mustia ja iho osittain valkoinen/ruskea/normaalin ihon värinen ja siinä vielä roikkuvat häppärit. Juuei.
Täydellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tarkoitus on toimia virtsan poistamisen välineenä, siihen se on suunniteltu.
Sulla on paljon opittavaa itsestäsi sitten.
Kuuluu seksipalstalle. Miksi kirjoitatte tänne poistatettavaksi?
Vastaava ketju pippelihäpeästä!
Jos ei koosta puhuta, vaan muuten sen ulkomuodosta. Enpä ole koskaan kuullut miesten pitävän vehjettään rumana ja häpeävänsä.
En itse hävennyt, ennen nykyistä kumppaniani. Hän haukkunut ulkonäön. Olen leikannut karvoja yms. mikään ei auta. Harmahtavat suuret sisemmät häppärit ja nyt näppylöitä sheivaamisesta. Synnytyksen jäljiltä aukko ammottaa epämääräisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava ketju pippelihäpeästä!
Jos ei koosta puhuta, vaan muuten sen ulkomuodosta. Enpä ole koskaan kuullut miesten pitävän vehjettään rumana ja häpeävänsä.
Miesten penikset ovat koomisia ja rumia.
T. Naikkonen
Tämähän ei ole mikään kilpailu, mutta luulen että alapääni on yksi rumimmista.
Häpesin alapäätäni todella kauan. Aloitin seksielämän ennen kuin olin valmis ja siksi olen yhä edelleenkin epävarma itsestäni, sainhan silloin nuorena palautetta niin ulkoisista ominaisuuksistani kuin sänkytaidoistanikin.
Sitten noin kaksvitosena löysin miehen, joka muutti seksuaalielämäni suunnaan. Hänelle pystyin kertomaan avoimesti estoistani ja siitä mistä ne johtuvat.
Kerran hän pyysi minua asettumaan makuulleni hyvään asentoon, jotta hän voi häärätä alakerrassani. Hän asetteli häpyhuulet siten, että värkki näytti pieneltä ruusunnupulta. Hän otti valokuvan ja näytti minulle kehuen lopputulosta hyvin kauniiksi, enkä ollut aiemmin nähnyt pimppiäni siinä valossa.
Jonkun mielestä tuo olisi voinut olla nöyryyttävää, mutta meidän kesken hetki ja tunnelma oli lämmin. Lopputuloksena olen rakastanut alapäätäni ja itseänikin paljon enemmän, ihan ilman ruusunnuppulavastustakin.
Minun surraavat seksilelut eivät välitä siitä, miltä minun pimpparalla näyttää.
Häpeän. Luen varmaan liikaa y listä jossa pimppimalliani haukutaan viikoittain ja minunlaisten naisten ei kuulemma kannata seksiä harrastaa. No meikäläisen osalla ruma naama, lihavuus ja tissittömyys hoitaa ehkäisyn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen juttu vaan, että vulvan ulkonäkö ei todellakaan ole tärkeä seksin harrastamisessa. Tässä on nyt vain kyse siitä, että sä kuvittelet, että sun alapään pitäisi olla tietynlainen, että voisit harrastaa seksiä.
Ei sitä tarvi ajatella koko värkkiä. Kunhan täyttää tehtävänsä.