Pyysin naapuria lasten kanssa synttäreille.
Naapuri toi 2- ja 4-vuotiaat kuraisissa pihavaatteissa, naamat ja kädet likaisina, meni itse kotiinsa. Pienemmällä oli kakat housussa... Näin.
Kommentit (26)
Avauksesta jää epäselväkisi, oliko naapuria pyydetty ajoissa etukäteen synttäreille (siis kutsuttu), vai pyysikö ap pihalla ohikulkiessaan, jolloin olisi ymmärrettävääkin, että tulivat pihavaatteissaan ja ilman lahjaa. (Sitä en edelleenkään ymmärtäisi, että naapuri jättäisi kaksivuotiaan noin vaan.)
Jos mun naapuri kutsuu synttäreille 2-vuotiaan niin en mene mukaan jos ei erikseen mainitse. Mulla 2 metriä naapurrin ja lapsi osaa siitä kyllä tulla kotiin kun naapuri avaa oven.
Ilamn lahjaa ja likaiset vaatteet päällä en kyllä lasta sinne laittaisi mutta minkäs minä sille voin että lapsi kakkaa housuihinsa, kyllä silloin toivoisin että naapuri ilmoittaisi minulle eikä vaan syöttäisi kakkua:(
Jo otsikon perusteella veikkaisin että heidät kaikki oli kutsuttu, ei pelkästään lapset.
Tunnistan tunteen. Joskus kun lapset oli pieniä kysyin naapurinrouvalta lähtisikö hän lapsineen mukaan läheiselle uimarannalle. Sovittiin että lähdetään päiväunien jälkeen. Kun rouva saapui hän oli oikeasti jättämässä minulle pienet lapsensa. Sen verran hämmästyin että jäin suu auki. Hän ehti sen verran vikkelästi kotiinsa että päädyin soittamaan ovikelloa ja palauttamaan lapset.
Se että kysyin naapuria lapsineen seuraksi rannalle kun meillä oli saman ikäiset lapset ei todellakaan tarkoita että halusin hänen lapsiensa lapsenvahdiksi. Eipä tullut kysyttyä toista kertaa.
Ap täällä taas. Juttelin naapurin kanssa synttäriaamuna pihalla, ja huikkasin isälle, että tulkaas tekin synttäreille iltapäivällä. Ovat vasta muuttaneet ja ajattelin että lapset tutustuisi siinä samalla vähän paremmin. Meidän lapset avasi oven , ja kieltämättä hämmästyin, kun lapset tulikin yksin - en edes tiedä kävikö isä ovella vai ei. Ja sitä kakkaa en huomannut kuin vasta kakkua tarjotessa - enpä viitsinyt siitä kesken syönnin lähteä yhtä raahaamaan kotiinsa. Naamat oli kummallakin tosi likaiset, pihalla koko päivä leikitty niin ihmekös tuo... Tosin ihmetyttää miksi ei voi vähän siistiä ennen tuloa. Enkä kyllä omiani pihaverkkareissa laittaisi juhliin, missä muilla on mekot ja rusetit :(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 17:47"]
Ihan oikeasti ihmiset täällä kääntyy ap:tä vastaan? No, toisaalta tältä palstalta ei muuta voinut odottaakaan.
Törkeeä käytöstä naapurilta.
[/quote]
kaikkihan täällä aina kääntyy kaikkia vastaan... Miksiköhän taas tulin tänne.