Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että on olemassa uskollisia aviomiehiä?

Vierailija
16.06.2013 |

Vai kaikkiko pettää jossain vaiheessa vaimojaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät varmaankaan joudu tai hakeudu tilanteeseen, jossa pettäminen olisi mahdollista, mutta uskon, että olosuhteiden ollessa otolliset jokainen mies pettää. Jos joku Rosie Huntington-Whiteley tekee aikeensa selviksi ja kiinnijäämisen riskiä ei ole, niin kyllä, yksikään mies ei sellaisesta kieltäydy. Näin se vaan on.

Vierailija
2/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskollisuus tai pettäminen ole kiinteä osa ihmistä. Elämän varrella sattuu ja tapahtuu. Sama ihminen voisi elää ihan erilaiset elämät riippuen ympäristöstä ja sattumasta.

Uskoisin, että kuka tahansa meistä (miehistä ja vaimoista) voisi jossain tilanteessa pettää puolisoaan eri tavoin. Tietysti pitää määritellä ensin mitä pettäminen on.

Eli vastauksena kysymykseen: läpensä uskollisia ja virheettömiä ihmisiä ei välttämättä ole olemssakaan. Tuskin sinäkään ap olet sellainen.

Sen sijaan ihminen voi oppia virheistään ja kehittyä. En usko, että sukupuolella on tässä asiassa merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te kyynisiä.. Totta kai on uskollisia aviomiehiä siinä missä -vaimojakin. Ei kai ihme, jos miehenne pettävät, jos suhtautumisenne on tuollainen....

Vierailija
4/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen alttarilla luvannut osoittaa uskollisuutta niin ihan sama mikä hunttingttoni siihen tulisi keekoilemaan, en panisi,  Turha yleistää kenenkään. Jos omat mikkihiirenne ovat niin helposti vietävissä ja heikko luontoisia niin se on voi voi.

Vierailija
5/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, vaikka omalle kohdalle sellaista ei olekaan sattunut:(

Vierailija
6/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskollisia aviomiehiä on, minullakin on sellainen. Mutta olen samaa mieltä kuin kolmonen, että kaikki ovat "toistaiseksi uskollisia". Toinen pettää helpommin, toinen ei hevillä petä, mutta tietyissä olosuhteissa ns uskollisillakin puolisoilla on suuri kiusaus pettää.

Vierailija
7/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Kyllä miehet osaa sanoa ei jos tilaisuus tulee, eivät he nyt kuitenkaan niin simppeleitä olentoja ole.

Vierailija
8/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä missä on uskollisia vaimojakin. Tuttavapiirissäni ei ole kuin pari vieraissa käynyttä, useimman en usko vieraisiin lähtevän ja pilaavan nykyistä mukavaa elämäänsä hetken typeryydellä. Aika huonoilla korteilla silloin pelaisivat, riski, että sen jälkeen kaikki menne päin peräsintä tappiin saakka on liian suuri.

Vierailija
9/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, mutta en kuitenkaan usko.

Vierailija
10/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei voi olla varma, ei edes itsestään. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo eteen mutta uskon että meistä kumpikin on valinnut tietoisesti uskollisuuden. Sitä ei kumpikaan kiellä etteikö ihastumisia olisi tämän 17 vuoden aikana ollut mutta en jaksa vaivata päätäni sillä tekikö mieheni jotain tuon ihastuksensa kanssa vai ei. Mitä väliä - hän tulee kuitenkin joka päivä kotiin mun luo ja tuosta tilanteesta on nyt jo 12 vuotta.

Onko uskollisuus velvollisuuden tunteesta sitten sen parempaa?? Mulla on ystävä joka rakastui, petti puolisoaan ja päätti sitten valita avioliiton ja perheen. Joiltain elämänaloilta onnettomana mutta uskollisena

Vierailija
11/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 vuotta naimisissa ollut mies - enkä ole ajattellutkaan pettää vaimoani missään olosuhteissa! (Olen uskonnoton korkeasti kouluttautunut ja paljn liikkuva normaali mies; kaksi lasta).

Vierailija
12/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon.

Vierailija
13/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monikaan mies pettäisi jos saisi kotoa sitä seksiä kuin haluaa.

Vierailija
14/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä :)

Vierailija
15/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon :) Ja tiedän!

Vierailija
16/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Vierailija
17/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

ja sen todisti helmikuussa mitä "kilteimpänä" pidetty aviomieheni.kaikki vakuutteli,miten ei minun mieheni edes kerkeisi pettämään minua,ja niin vaan riitti aika kusettaa minua.

Vierailija
18/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kovasti, että omani olisi.  Itse kyllä olen pettänyt, joten ymmärrän kyllä että niinkin voi käydä.

Vierailija
19/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 100% miehistä olisi uskottomia, niin silloinhan jokainen olisi jossain vaiheessa pettänyt. Näin ei varmasti ole, eli väite on perätön.

Tuo spekulointi sillä, että "jokainen pettää tilaisuuden tullen" on kyllä aika teoriaa myöskin. Silloin voi kyllä ihan yhtä hyvin sanoa, että jokainen nainen pettää, jos tilaisuus on otollinen. Ja kuka on Rosie Huntington-Whiteley...?

Vierailija
20/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 100% miehistä olisi uskottomia, niin silloinhan jokainen olisi jossain vaiheessa pettänyt. Näin ei varmasti ole, eli väite on perätön.

Tuo spekulointi sillä, että "jokainen pettää tilaisuuden tullen" on kyllä aika teoriaa myöskin. Silloin voi kyllä ihan yhtä hyvin sanoa, että jokainen nainen pettää, jos tilaisuus on otollinen. Ja kuka on Rosie Huntington-Whiteley...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme