Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majoitus Yyterissä

Vierailija
16.06.2013 |

Olisi tarkoitus mennä heinäkuussa pariksi yöksi Yyteriin, mitä majoitusta suosittelette ja mitä ette? Kokoonpano olisi 2 aikuista ja 3 lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mielisairaala on kova. 

Vierailija
2/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylä oli kiva paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu ihan niissä melko alkeellisissa mökeissä leirintäalueella. niissä on keittolevy ja jääkaappi muttei juuri muuta. Eipä sitä oo muuta kaivannutkaan, kun aika vähän aikaa siellä makoituspaikassa tulee vietettyä. Tietty jos panostaa hieman enemmän niin saa saunallisen mökin, niissä vaan saattaa varaustilanne olla aika heikko tässä vaiheessa kesää.

Vierailija
4/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylää olin jo varaamassa, mutta sitte törmäsin useisiin haukkuihin, joten en tiedä onko se hintansa arvoinen. Nuo leirintäalueen mökit voisi olla myös ihan hyvä vaihtoehto, mikäli niitä vielä on saatavilla.

Vierailija
5/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 16:51"]

Kylpylää olin jo varaamassa, mutta sitte törmäsin useisiin haukkuihin, joten en tiedä onko se hintansa arvoinen. Nuo leirintäalueen mökit voisi olla myös ihan hyvä vaihtoehto, mikäli niitä vielä on saatavilla.

[/quote]

siis se itse kylpyläosasto ei kyllä oo mistään kotoisin. Kyllä siellä just ja just yhden sadepäivän viettää ja aina ollaan siellä käytykin kun on oltu mökissä. itse hotellissa en oo koskaan ollu, en siis osaa sanoa minkälainen se hotellin puoli on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan