Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa? Mies kehuu, rakastaa, palvoo...minua ärsyttää!

Vierailija
16.06.2013 |

Hän on ainoa ihminen, jonka lähellä jaksan olla pidempään ja luotan häneen ainakin tietyissä määrin. Silti minua ahdistaa ja ärsyttää kaikki huomionosoitukset, jatkuva "voi luoja että olet kaunis"-hehkutus, kroppani palvominen ja minussa kiinni nysvääminen. En pysty edes nukkumaan samassa sängyssä mieheni kanssa, kun ahdistaa liikaa! Miksi minä olen tämmöinen? Mies kärsii tilanteesta ja suree tätä kaikkea kovasti...minua lähinnä ärsyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies sulla?

Vierailija
2/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, pitkään ollaan oltu yhdessä. En ketään muuta jaksaisi näin kauaa. Ehkä me ei sovita saman katon alle? Mies kyllä ärsytti jo ennen yhteenmuuttoakin, mutta näiden viime vuosien aikana tunne on vaan lisääntynyt. Tajuan kyllä järjellä ajateltuna, miten onnekas olen kun minulla on niin hyvä mies jne. mutta tunnepuoli sanoo lähinnä "haista paska".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
4/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Palvonnan kohteena oleminen on kamalaa, jos ei itse tunne yhtä palavasti tätä toista kohtaan, ei ole tottunut yltiöpäisiin huomionosoituksiin tms. Itseäni ärsyttää ihan hulluna jo se Kuninkaallisten häiden mainos, jossa mies typerä spanielinkatse silmissään lässyttää naiselleen, että hänen elämäntehtävänsä on hurmata tämä joka päivä uudestaan. Valuu hunaja korvista, ällöä....

Oletteko kovin tuore pari, jos mies on vain niin rakastunut sinuun? Voitko puhua miehelle aiheesta vai loukkaantuuko samantien? Voitko pyytää häntä vaikka vähentämään palvovia lausahduksia, esim. yksi tai kaksi ylistystä päivässä riittäisi? Jos et pysty edes nukkumaan hänen kanssaan, pystytkö jatkamaan suhdetta?

Vierailija
5/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta ollaan oltu yhdessä ja 4 tästä asuttu saman katon alla. En kyllä ole kehuihin tottunut, ehkäpä se on yksi syy miksi ärsyttää ja tulee sellainen torjuntareaktio vaistomaisesti? Menisin ja tekisin mielelläni mieheni kanssa vaikka mitä, mutta kun meillä ei osu yksiin mielenkiinnonkohteet ja sitten lähinnä nysväämme kotona jonkun elokuvan kanssa. Mies kyllä lähtee mielikseni mukaan vaikkapa ravintolaan, mutta ei innostu siitä eikä "välitä", hänelle on ihan sama mitä tehdään...tämmöinen asenne taas ajaa minut hulluksi.

Vierailija
6/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:52"]

11 vuotta ollaan oltu yhdessä ja 4 tästä asuttu saman katon alla. En kyllä ole kehuihin tottunut, 

[/quote]

Et ole 11 vuodessa tottunut, että miehesi on tuollainen? Voiko olla mahdollista? Miten olet kestänyt häntä tähän asti vai vasta nytkö on alkanut ärsyttää? 

Vierailija
7/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, me olemme molemmat miehen kanssa sellaisia että sitoudumme pitkäksi aikaa. Ja minä olen edelleen sitä mieltä etten tahdo muita miehiä, eli vaikka sopisin heikosti yhteen tämän yhden kanssa niin mielummin sitten olen hänen kuin muiden kanssa. Yksinoloa en pelkää, siksi harkitsen erilleen muuttamista.

Vierailija
8/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika erota. Ei tuo ainakaan rakkautta ole.

Vierailija
9/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu, mutta se johtui vaan siitä että mies vehtasi muidenkin kanssa.