Luottaisitko varattuun mieheen joka ihastuu sinuun?
Kommentit (54)
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus rakentuu ajan saatossa.
Tottakai jokainen miettii aluksi:
"jos tuo on valmis olemaan uskoton omalle puolisolleen, miksei sitten minullekin"
Tästä huolimatta, sinnikkäällä ja pitkäjänteisellä jallituksella tuo ajatus yleensä katoaa naisen päästä ;)
Juuri näin. :)
Taitava pelimies ei ole liian päällekäyvä, vaan punoo verkkojaan joskus pitkäänkin, ja lopussa odottaa yleensä palkinto.
Yh, kuvottavaa tuollainen laskelmoivuus. Mitä sisäistä tyhjiötä noin käyttäytyvät täyttää?
Elämä on peliä...
Toiset hakee kiksejä benji-h
Psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta ehkä panisin.
Tämä. Jos olis komea ja haluttava, niin panna voisin. Omaksi en huolisi ikimaailmassa, sehän on osoittanut epäluotettavuutensa jo kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus rakentuu ajan saatossa.
Tottakai jokainen miettii aluksi:
"jos tuo on valmis olemaan uskoton omalle puolisolleen, miksei sitten minullekin"
Tästä huolimatta, sinnikkäällä ja pitkäjänteisellä jallituksella tuo ajatus yleensä katoaa naisen päästä ;)
Juuri näin. :)
Taitava pelimies ei ole liian päällekäyvä, vaan punoo verkkojaan joskus pitkäänkin, ja lopussa odottaa yleensä palkinto.
Yh, kuvottavaa tuollainen laskelmoivuus. Mitä sisäistä tyhjiötä noin käyttäytyvät täyttää?
Elämä on peliä...
Toiset hakee kiksejä benji-h
Ilmeisen epäonnistuneita elämässään, jos pillunmetsästys on ainoa tapa kerätä meriittiä. 🤦🏻
En todellakaan haluaisi miestä, joka on valmis pettämään vaimoaan/jättämään perheensä vuokseni. Ei ole sellainen mies jonka haluan. Eri asia jos eroaisi ensin ja sitten vasta alkaisi suunnitella uutta parisuhdetta.
En ymmärrä miksi joku haluaa tuollaisen miehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi miestä, joka on valmis pettämään vaimoaan/jättämään perheensä vuokseni. Ei ole sellainen mies jonka haluan. Eri asia jos eroaisi ensin ja sitten vasta alkaisi suunnitella uutta parisuhdetta.
En ymmärrä miksi joku haluaa tuollaisen miehen itselleen.
Ja lisään vielä, että ihastumiselle ei mitään voi ja niin voi joskus käydä. Mutta sitä ei lähdetä kertomaan sille ihastumisen kohteelle ja ylipäätään otetaan etäisyyttä häneen, jotta ihastus menee ohi. Jos on tarkoitus vielä jatkaa nykyisessä parisuhteessa. Jos nykyinen parisuhde on huono ja sitä ei ole halukas korjaamaan, niin sitten ero ennen kuin virittelee sitä ihastustaan sen pidemmälle.
Siis millä lailla luottaisinko? Jos joku varattu mies ihastuisi minuun, niin siinähän ihastuu. Ei se minua mihinkään velvoita, eikä ainakaan oma kiinnostukseni herää siitä, että toinen on kiinnostunut. Ja omaa kiinnostustani estäisi tehokkaasti se, että toinen on kuitenkin mieluummin jonkun toisen kuin minun kanssani.
Joten ei minulla olisi edes syytä miettiä, luottaisinko kyseiseen mieheen. Ei vaan kiinnostaisi.
En luottaisi, vasta kokemusta mutta ei niin omakohtaista. Sivusta seurattuna.
Jos hän ei tekisi mitään ihastumiseensa liittyen, luottaisin. Eihän ihastumiselle mitään voi.
Luottaisin siihen että on luonteeltaan paatunut petturi ja todennäköisesti minun lisäkseni vonkaa 10 muultakin naiselta nyt ja huomenna toiset 10.
No en luottaisi. Mies vain leikkisi tunteillani, jos hän alkaisi piirittämään minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta näkee, kuinka suppeasti luottamus nähdään parisuhteissa. Minulle siihen kuuluu luottamus vaikka siihen, että kumppani on tukenani vaikeissa tilanteissa, ei ikinä katselisi tumput suorassa kuinka toinen vaikka uupuu tai väsyy. Kuinka moni tälläkin palstalla valittaa puolisostaan, kun toinen vaikka heittäytyy kodinhoitopalvelujen käyttäjän rooliin tai pakenee muuten jotenkin suhteen ulkopuolelle töihin tai harrastuksiin. Ovatko nämä ihmiset luotettavia, vaikkeivät sattuisikaan juoksemaan vieraissa?
Hyvin sanottu. Ja lisään vielä omasta puolesta sen, että täällä neuvotaan jättämään mies hyvinkin pienestä asiasta/syystä. Ei mikään ihme että parisuhteen ovat nykyään kertakäyttö kamaa. Täällä eräs nainen valitti sitä että puoliso oli ostanut itselleen sipsejä. Mieletön paskamyrsky alkoi samantien ja naista kehoitettiin juoksemaan ja lujaa. Tällein
Mitäs ihmeellistäs iinä on? Parisuhde on täysin vapaaehtoinen juttu, vähän niinkuin mikä tahansa harrastus. Mikset itse harrasta vieraiden koirien paskojen keräämistä kaduilta? Niinpä. Sama juttu parisuhteissa, jos se tuo omaan elämään vain paskaa tai maksimissaan tyydytyksen siitä että siivoaa paskaa, niin mieluummin ehkä tekee jotain muuta.
Jos joku pimahtaa sipsipussista niin se on aika varma indikaattori siitä, että suhteessa on paljon muutakin pielessä. Se sipsipussi on se kuuluisa korsi, joka katkaisee kamelin selän.
Terveisin varapatja ja polkupyörä.
Kiitos kun toit tämän näkökulman esille. Ajattelin juuri, että on erilaisia tilanteita, joista osa on monimutkaisia. Eihän se, että on ihastunut, tarkoita että olisi epäluotettava. Ihastus voi käydä ilmi tahattomasti eikä sitä aina pysty peittelemään. Ja vaikka olisi ihastunut, ei tarvitse tehdä asialle mitään. Teot ratkaisevat.