Onko varpaiden nuoleminen pettämistä - olenko halpamainen?
Olen 36v aviossa oleva mies ja vietimme kosteaa iltaa kavereiden kanssa. Juhlapaikalle saapui kolme 19v neitiä joiden kanssa päädyimme porealtaaseen. Jäin kahdestaan altaaseen yhden viehkeän neidin kanssa ja puhuimme henkeviä. Hetken kuluttua huomasin ottaneeni neidin varpaat suuhuni. Tunnen pettäneeni perhettäni, voinko mennä hyvillä mielen kotiin?
Kommentit (31)
Onhan se vähän kyseenalaista, sinuna oisin nuolla kaikkien kolmen tybyn varpaat jos oisivat antaneet :)
Jos sulla on jalkafetissi niin on pettämistä. Jos ei ole, niin kyseessä oli vain hassuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aina kannattaa kysyä itseltään tätä: Miltä minusta tuntuisi, jos puolisoni tekisi saman? Se voi olla hyvinkin valaisevaa.
Sitä on niin vaikeaa kuvitella, ennen kuin ois edes jonkinlaista hajua, ketä mieheni voisi mahdollisesti edes kiinnostaa, tai kuka miestäni voisi kiinnostaa. Helposti siis ajattelee edeltä, että no eihän se ois mitään, varmasti vain kaverillisessa mielessä tai olis ihan vain vahinko (= siis itsekin ois seuraavana päivänä mies siitä ihan että hyi yök!)
Minusta ap on aika vauva mieheksi, kun nyyhkii moista. Kunnn mies pitäisi tiedon itsellään, hekumois sillä rakastellessaan vaimoa ja muuten unohtais asian tapahtuneen, eikä olisi siitä enää kiinnostunut (siis haluaisi oikeasti saada uusiksi). Mitä sitä nyt murehtimaan sen enempää, mitään ei tapahtunut, millä ois mihinkään väliä, jos juttunne kumppanisi kanssa on kunnossa.
Miehekkäästi syytät sitä, kuka ne pikkuhutsut sinne tilasi. Oliks kallista?
Pienempi paha se oli, että tytön varvas oli sinun suussasi kuin että sinun molosi olisi ollut hänen suussaan.
Nuoren neitokaisen varpaisiin liittyy aina seksuaalinen aspekti - puhumattakaan kolmen...!
Kyllä mä ainakin tykkään nuoleksia isovarpaitten väliä...
Minulle kävi samoin viime kesänä… mutta soitin välittömästi vaimolle ja kysyin meninkö varpaiden kanssa liian pitkälle. Vaimo vastasi, että pettämistä eikä kotiin tulemista. Painuin takaisin altaaseen ja putsasin daamien tortut ja saatin yhden vielä raskaaksi saman illan aikana.
Miksi teit sen???