Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana Sunny Beachin loma ohi,

Vierailija
16.06.2013 |

Yöllä palasin kotiin viikon reissulta. Hinnat ovat  edelleen edulliset siellä. Ruoka oli hyvää, kuten ennenkin. Elokuussa menen sinne uudestaan. Heinäkuussa kutsuu Rhodos.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen

Vierailija
2/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä ymmärtämään mitä ihanaa on kys paikassa, turistirysien rysä.

No, makunsa kullakin ja joku tykkää jostain ja joku ei.

Helmikuussa 2,5vkoa thaimaassa ja nyt elokuussa 2,5vkoa turkissa. Saas nähdä pidetäänkö siitä mutta kaikkeahan pitää kokeilla, ei mennö mihinkään rysämestaan sielläkään joten toivossa elellään. Ensihelmikuussa Egypti, uudelleen. Kypros oli kiva.

-Äitix2-

Vierailija
4/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:31"]

Missä tuo on?

[/quote]

Bulgaria, Sunny Beach.

ap

Vierailija
5/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria.

ohis

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:31"]

Missä tuo on?

[/quote]

Vierailija
6/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:32"]

Helmikuussa 2,5vkoa thaimaassa ja nyt elokuussa 2,5vkoa turkissa. Saas nähdä pidetäänkö siitä mutta kaikkeahan pitää kokeilla, ei mennö mihinkään rysämestaan sielläkään joten toivossa elellään. Ensihelmikuussa Egypti, uudelleen. Kypros oli kiva.

-Äitix2-

[/quote]

Nimenomaan, että makunsa kullakkin, Mua taas ei toiste turkkiin saa. Yhtä lailla voi siitäkin kohteesta sanoa, että turistirysä. Kyllä mä ainakin kohdetta valitessa katson meidän mieltymykset ja en yleensä ota hotellia ihan sieltä sumpusta.

ap

Vierailija
7/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgariassa, kolmaskerta toden sanoo :))

Vierailija
8/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista tarjontaa siellä on ? vaatteita, ostosmahdollisuuksia, vai onko se vain turisteille tehty paikka?

Vierailija
9/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, turkissakin riittää ns turistirysäkohteita mutta kuten sanoin niin sellaiseen emme ole menossa. Toisekseen tuo Sunny Beach ja sen alue on pelkkää turistirysää, turisteille rakennettu ja suunniteltu alue jossa on rannat täynnä aurinkotuoleja kuin sillit purkissa.

-Äitix2-

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:35"]

-Äitix2-

[/quote]

Nimenomaan, että makunsa kullakkin, Mua taas ei toiste turkkiin saa. Yhtä lailla voi siitäkin kohteesta sanoa, että turistirysä. Kyllä mä ainakin kohdetta valitessa katson meidän mieltymykset ja en yleensä ota hotellia ihan sieltä sumpusta.

ap

[/quote]

Vierailija
10/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte matkailla? Olen käynyt ulkomailla viimeksi v. 1991, enkä lähtisi vaikka joku maksaisi reissun. Kotona on vaan niin hyvä olla, ihan parasta ;)

Vierailija
11/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sunny_Beach

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:38"]

Minkälaista tarjontaa siellä on ? vaatteita, ostosmahdollisuuksia, vai onko se vain turisteille tehty paikka?

[/quote]

Vierailija
12/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua ärsyttää nää turistirysäjankutukset. Aina kun joku kehuu jotain paikkaa, seuraava tulee huutelemaan turistirysää...

Tottakai paikkaan johon nuo yhtiöt lentävät tulevat muitakin kun te, vai ootteko joskus istuneet yksin lentokoneessa?

Vierailija
13/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin yksinkertainen vai vain tyhmä?

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:43"]

Voi että mua ärsyttää nää turistirysäjankutukset. Aina kun joku kehuu jotain paikkaa, seuraava tulee huutelemaan turistirysää...

Tottakai paikkaan johon nuo yhtiöt lentävät tulevat muitakin kun te, vai ootteko joskus istuneet yksin lentokoneessa?

[/quote]

Vierailija
14/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:40"]

Totta, turkissakin riittää ns turistirysäkohteita mutta kuten sanoin niin sellaiseen emme ole menossa. Toisekseen tuo Sunny Beach ja sen alue on pelkkää turistirysää, turisteille rakennettu ja suunniteltu alue jossa on rannat täynnä aurinkotuoleja kuin sillit purkissa.

-Äitix2-

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:35"]

-Äitix2-

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Mikä olisi turkissa "ei turistirysä"? Ihan rehellisesti siis tätä kysyn, kun maa kiinnostaisi, ja voisi olla matkamme kohteena. Mutta pelkään joutuvani vahingossa jonnekin, missä voi ravintolassa tilata muusia ja lihapullia :)

Vierailija
15/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:38"]

[/quote]

On siellä molempaa. Rantakatu aika täynnä  kojuja jossa laukkuja, vaatteita jne. Kopioita. Löytyy myös liikkeitä, jossa tarjonta aivan toinen.

ap

Vierailija
16/17 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:41"]

Miten te jaksatte matkailla? Olen käynyt ulkomailla viimeksi v. 1991, enkä lähtisi vaikka joku maksaisi reissun. Kotona on vaan niin hyvä olla, ihan parasta ;)

[/quote]

Helposti jaksaa. Se on vähän meidän harrastus. Jollain toisella on moottoripyörät, lemmikit, autot jne. Meillä matkailu. Mukavaa lähteä ihan muualle ja unohtaa se normaali arki töineen ja kodin jutut. 5-6 lomamatkaa vuodessa on meille normaali matkamäärä.

ap

Vierailija
17/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi. Loma on aina ihana asia, olipa se missa paikassa tahansa.

Voit kuitenkin jatkaa fiilistelyä tallentamalla loman.

PS. Loma oli mahtavan ihana!