Onko suutelukumppanillasi haissut joskus hengitys?
Kommentit (23)
Noh ihan muutaman kerran tässä 23v aikana, erikoista olis, jos ei koskaan haisis... Mutta minulle ei ole vaikeaa tuoda raikastava pastilli miekkoselle, ja kiltisti hän on sen ottanut ja sit jatketaan suuteloa ;) Itse olen niin neuroottinen oman hengityksen kanssa et raikastan sen aina ensin. Pikku kuivassa aamu-pusussahan asia ei haittakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta mun yhdellä tuttava naisella on todella pahan hajuinen hengitys. Esimerkiksi autossa inhottaa istua hänen vierellä koska haistan suljetussa tilassa hänen hengityksensä. Kyllä hän pesee hampaat aamuin illoin ja käy säännöllisesti hammaslääkärissä, että en tiedä mistä johtuu.
Se mikä tässä on kiusallista, että hän ei ilmeisesti itse sitä tiedosta ja mun pitäisi uskaltaa vihjaista siitä hänelle, koska hän ei ole vuosiin seurustellut ja nyt on pitkään kirjoitellut jonkun miehen kanssa.
Jossain vaiheessa he varmasti tapaavat toisensa ja hänen olisi hyvä hoitaa se ongelma kuntoon (jos sille on jotain tehtävissä) mutta en millään kehtaa sanoa siitä hänelle. Miten tuollaisesta asiasta voi sanoa asiallisesti ja loukkaamatta. Tavallaan asia ei mulle kuulu, ajattelen vain hänen parastaan kun on niin kovin ihastunut siihen mieheen ja sekin häneen.
Minulla on samanlainen työkaveri. Ihan järkky haju, eikä ota edes pastillia vaikka olen tarjonnut. Hänelle tuli avioero ja ajatteli jopa johtuvan tästä, ehkä ei kuitenkaan.... Joka tapauksessa ihme tapahtui, eli oli pian uusi mies kainalossa, ja edelleen vuosien perästä se on siinä :O
Olen pohtinut asiaa ihmeissäni ja tullut tulokseen, että joko kaikilla ei hajuaisti toimi, tai sitten asia ei joitain ihmisiä haittaa. Outoa, itseä kun asia haittaa paljonkin, ja joudun valitsemaan paikkani kokouksessanikin niin etten vain ole hänen vieressään.
Tämä on totta. Ihmisen henki haisee aina jollakin tavalla pahalle.