Sonja Kailassaari on aina niin kaunis. Ja ilman pakkelikerroksia.
Ottakaapa mammat mallia.
Ikääkin on jo 40, vaikka ei uskoisi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sonja onkin ruotsalainen.
Sonja on kyllä perinyt ulkonäkögeeninsä suomalaisisältään joka oli aikoinaan muukalaislegioonan uljain sotilas.
Minua on ko. muija aina ärsyttänyt.
Kaunis? Makunsa kullakin näköjään...
Vierailija kirjoitti:
Terkuin kananpersetukka, 100 kg.
Näyttää perus nelikymppiseltä kolmen lapsen kaupunkilaisäidiltä. Kivahan se, jos miesten mieleen tavallisemmankin näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää perus nelikymppiseltä kolmen lapsen kaupunkilaisäidiltä. Kivahan se, jos miesten mieleen tavallisemmankin näköiset.
Oikeasti? Mielestäni tuo on oikeasti tosi kaunis ja erottuu todella muista. Onko minulla jotenkin poikkeava maku?
t. mies
Miten "otetaan mallia" jonkun naamavärkin ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mielestäni tuo on oikeasti tosi kaunis ja erottuu todella muista. Onko minulla jotenkin poikkeava maku?
t. mies
Ei ole, varmasti hän on monen mieleen vähintään kivan näköinen.
Kaunis ja lahjakas nainen. Nämä ovat harvassa.
Miksi muuten Sonja Kailassaari aikoinaan muutti Suomeen? Oliko hänellä joku poikaystävä täällä vai? Aika harva kuitenkaan Ruotsista Suomeen muuttaa vain siksi jos hänen isänsä on alunperin Suomesta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Sonja Kailassaari aikoinaan muutti Suomeen? Oliko hänellä joku poikaystävä täällä vai? Aika harva kuitenkaan Ruotsista Suomeen muuttaa vain siksi jos hänen isänsä on alunperin Suomesta kotoisin.
Ai sekö ei olekaan suomenruotsalainen? PIsteet nousi heti, jos onkin ruotsinsuomalainen! :)
Tiedoksi sulle ap. Kaikki jotka on esim 40v vaikka "ei uskoisi" ovat joko käyttäneet vippaskonsteja pientoimenpiteiden muodossa tai heillä on erityisen hyvät geenit. Vaikka naisella näkyy silmäkulmassa hymyryppyjä, se ei tarkoita etteikö hän olisi esimerkiksi täytättänyt otsansa ryppyjä. Todennäköisesti on jotain tehty, koska tuloja ainakin miehellänsä on.
Joten otapa ap mallia Sonja Kailassaaren miehen tulotasosta niin saat yhtä nuorekkaan näköisen, mutta "luonnollisen" naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä olen pitänyt itseäni perus nelikymppisenä kaupunkilaisäitinä, mutta nyt ymmärrän olevani suon synkimmästä silmäkkeestä noussut hirviö, jonka sietäisi vajota takaisin siihen silmäkkeeseen...
Oikeasti nyt, on tuo Sonja todella kaunispiirteinen ja raikkaan näköinen, kaukana perusmammasta. Mikä sitten on hyvännäköinen nainen Sonja on ihan vaan massaan hukkuva tavis?
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin joo, mutta aina kauniimpi tuo sonja kuin instabeibet.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ko. muija aina ärsyttänyt.
😂😂
Mietipä mikä sinua ärsyttää, täysin vieraassa ihmisessä jota et edes tunne.
Itseinho?
vois ees vähä laittautua tv:tä varten. Kaunotar on aika kaukana tästä, mut kiva jos ap tykkää.
Tismalleen, olen aina pitänyt häntä poikkeuksellisen kauniina.
Sonja onkin ruotsalainen.