Sonja Kailassaari on aina niin kaunis. Ja ilman pakkelikerroksia.
Ottakaapa mammat mallia.
Ikääkin on jo 40, vaikka ei uskoisi.
Kommentit (45)
Mitä luulette, olisiko Hirviniemen tasoisella mitään mahdollisuuksia, jos ei olisi julkkis/rikas ?
Okei, jos tuo on nelikymppiseksi kaunis, niin sitten olen itse upea, ja vielä jokusen vuoden vanhempi. En ollut tajunnut. Ihan killeri kroppahan tuolla kyllä on.
Minä en näe tässä pottunaamassa kauneutta. Otsa myös ryppyinen- Akun ex oli paljon kauniimpi! Akun kariääri mennyt alas avoeron jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on ko. muija aina ärsyttänyt.
😂😂
Mietipä mikä sinua ärsyttää, täysin vieraassa ihmisessä jota et edes tunne.Itseinho?
Kaikki eivät miellytä kaikkia. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sonja on ihana! Uskaltaa olla kuvissa ilman meikkiä, uskaltaa olla luonnollinen. Ja on jotenkin tosi lempeä ja ihana. Girl crush!
Girl crush mullakin! Olen aina ihaillut Sonjan luonnollisuutta ja ulosantia sekä suomeksi että ruotsiksi. Go Sonja!
Meni jo kihloihin Akun kanssa, toivottavasti kestää suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla tatuointiakaan...!
Ruma meikki, tatuoinnit, lävistyksiä. Esiintyy usein "kombona". Ja kääntäen, jos ei ole yhtä näistä, usein ei ole muitakaan.
Luonnonkaunis, viehättävä ja hauska nainen. Aiheutti kyllä aikamoisen pettymyksen retkahtamalla Hirviniemeen. Iskikö epätoivo? Piti saada mies, melkein kuka tahansa kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sulle ap. Kaikki jotka on esim 40v vaikka "ei uskoisi" ovat joko käyttäneet vippaskonsteja pientoimenpiteiden muodossa tai heillä on erityisen hyvät geenit. Vaikka naisella näkyy silmäkulmassa hymyryppyjä, se ei tarkoita etteikö hän olisi esimerkiksi täytättänyt otsansa ryppyjä. Todennäköisesti on jotain tehty, koska tuloja ainakin miehellänsä on.
Joten otapa ap mallia Sonja Kailassaaren miehen tulotasosta niin saat yhtä nuorekkaan näköisen, mutta "luonnollisen" naisen.
Kuulostat hyvin katkeralta. Tunnen paljon naisia, joilla on vielä yli 40-vuotiaana todella hyvä ja suht sileä iho. Ei se ole mitenkään poikkeavaa. Elintavoilla voi paljon vaikuttaa ihon kuntoon ja kirkkauteen. Jos jatkuvasti mässyttää roskaruokaa ja karkkeja, niin kyllä se näkyy naamasta. Sonja näyttää luonnolliselta ja raikkaalta, hän hehkuu sisäistä hyvinvointia.
Ihan söpö, mutta tavallinen pottunenä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, olisiko Hirviniemen tasoisella mitään mahdollisuuksia, jos ei olisi julkkis/rikas ?
Miksei olisi? Vaikuttaako Sonja sinusta jotenkin erityisen pinnalliselta ihmiseltä, vai miksi uskot ettei Hirviniemi muuten kuin statuksen takia häntä miellyttäisi?
Jokseenkin uskomatonta, miten suomalaiset naiset haukkuvat täällä toisen ulkonäköä. Läpimätiä ihmisiä olette.
Luonnonkaunis, iloinen ja positiivinen nainen. 5/5.
Ihan nätti on joo.
Linkin kuva ei kuitenkaan ole ihan tuore.
Sonja ei ole ruotsalainen, vaan suomalainen, jonka äidinkieli on ruotsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja onkin ruotsalainen.
Sonja on kyllä perinyt ulkonäkögeeninsä suomalaisisältään joka oli aikoinaan muukalaislegioonan uljain sotilas.
Mikäs tämä juttu muukalaislegioonasta oikein on? Isoisänsä oli sotakuvaaja, Sonja teki hänestä dokkarinkin joskus.
Hoikka, terveen näköinen ja kaunis ihminen. Hyvää pohjoista rotua. Jos Akulla on yhtään älliä, kannattaisi lisääntyä heti.
Tässä kyllä huomaa, että täysin tavallisia hehkutetaan tällä palstalla ihan maasta taivaisiin. Poikkeuksellisen kaunis?!?!? XDDDDDD mitä hel....?
Minusta Sonja on ihana! Uskaltaa olla kuvissa ilman meikkiä, uskaltaa olla luonnollinen. Ja on jotenkin tosi lempeä ja ihana. Girl crush!