Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tänne enää tehdä lapsia?

Vierailija
23.07.2020 |

Nyt alkaa olla EU:ssa sellainen tilanne, että Suomi saa maksaa sinne miljarditolkulla tukia seuraavat vuosikymmenet meidän verorahoista. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta.

Mitä luulette käyvän meidän taloudelle, kilpailukyvylle ja työllisyydelle? Samaan aikaan tuodaan elätettäviä lisää minkä ehdimme. Alkaa ymmärrys loppua tähän touhuun ja ei tulisi kyllä enää mieleenkään lisääntyä tässä maassa. Onko muita samoilla ajatuksilla?

N29

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammat, sairaudet ja pitkäaikaistyöttömyys mitä todennäköisemmin teki päätöksen puolestani

Vierailija
62/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa lukea tätä ketjua vauvakuumeilevana, vaikka ehdottomasti samoilla linjoilla olenkin. Olen harkinnut lemmikin hankkimista tai uudelleenkouluttautumista työhön, jossa saisi olla lasten kanssa tekemisissä, jos omia ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi tänne sentään tulee porukkaa, jotka eivät tuota kysymystä mieti, vaan tekevät paljonkin lapsia. Ja sen ansioista Suomessa on tulevaisuudessa työntekijöitä ja veronmaksajia. Kannattaisi itsekkäiden palstalaisten vähän tätäkin ajatella.

Lissäntyvät, mutta eivät tee töitä, kuten eivät nytkään. Ihan vain pieni korjaus provotekstiisi.

Vierailija
64/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulee se oikeasti iso talousromahdus, kaikki menettävät kaiken. Suomi menettää vain velkansa, koska muuta ei ole.

Vierailija
65/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en saa kyllä mitenkään silti yhtäsuurussmerkkiä 1800€ nettopalkan ja 538€työmarkkinatuen välille! Mulle maistuisi 1800€ palkkakin varsin hyivn joka kuukausi! Taas näille 2kohta kukaan ei käy enää töissä, kun kannattavampaa maata kotona samoilla rahoilla"-vänisijöille...

Unohdit lapsilisät, asumistuet, sossuntuet...yh-lisät, kyllä se oikeasti lähenee tuota 1800€/kk

Vierailija
66/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korvasin lastenteon vapaaehtoistyöllä lasten parissa.

Vierailija
67/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään järkeä ainakaan ole. Miten kohta esim. duunarit jaksavat herätä aamulla töihin seiskaksi, kun siitä 2400e bruttopalkasta jää kohta enää 1800e käteen? Oikein keplottelemalla, elämäntilanteesta riippuen, tukien kanssa pääsisi jo hyvin lähelle.

Käsittämätöntä, että valtion johtajien päätökset ajaa tavallisen työssäkäyvän aikuisen edes miettimään tälläistä.

Kun olisikin noin ruhtinaalliset tulot. Minulle jää ansaitsemastani palkasta noin 1600 euroa kuukaudessa, kyseessä on ruumiillinen työ eikä mikään istuskelu. Ottaisin mieluusti osan palkastani kirjekuoressa, mikäli tuollainen järjestely onnistuisi.

Vierailija
68/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen on hullua nykyaikana.

Vierailija
69/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vain kärsivät.

Vierailija
70/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuntuu ettei Suomea ole rakennettu enää tuleville sukupolville.

https://jamanetwork.com/journals/jamaotolaryngology/article-abstract/62…

miksikäs noin?

Ja tuon lisäksi vielä tämä:

https://www.utupub.fi/handle/10024/144540

Tarvivat asiakkaita?

Vierailija
71/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
72/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata perhettä perustaa kun ei sitä ole kuitenkaan varaa elättää.

Vierailija
73/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuntuu ettei Suomea ole rakennettu enää tuleville sukupolville.

https://jamanetwork.com/journals/jamaotolaryngology/article-abstract/62…

miksikäs noin?

Jatkan vielä:

Puheterapeuttien tarve olisi pitänyt olla hälytyskello meille, mutta kukaan ei viitsi perehtyä edes olennaisimpiin asioihin?

https://www.sitruunakustannus.fi/tappava-psykiatria-ja-laumlaumlkinnaum…

Vierailija
74/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan uskalla! En olisi ilmastonmuutoksesta niin huolissani, mutta katsokaa Ruotsia - me olemme vahvasti heidän tiellään. En halua lasteni elävän erään uskonnon alla ja olevan toisen luokan kansalaisia ja elävän vaarallisessa yhteiskunnassa. Tämä on se suurin syy lisääntymättömyyteeni. Myös USAn levottomuudet ja niiden leviäminen Eurooppaan huolettaa. Suomen taloustilanne on myös hyvin huolestuttava, kohta kenelläkään ei ole enää töitä tai rahaa, hyvinvointivaltio romahtaa lopullisesti 10 vuoden sisällä. Marinin johdolla vain velkaannutaan, vaikkei entisiäkään pystytä maksamaan.

Jätän lapset tekemättä ja keskityn keräämään itselleni varallisuutta, jotta pääsen ajoissa lähtemään muualle ennenkuin paska osuu tuulettimeen. Karua mutta totta.

N34

Vierailija
75/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä Suomeen kannata jäädä asumaan

Vierailija
76/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei pysty rakentamaan toista ihmistä. Hän pystyy vain siittämään toisen, joka odottaa että kahden solun möykystä valmistuu hänen sisällään ihminen ja sitten kun se on valmis, hänen täytyy synnyttää se.

Vierailija
77/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja päälle nyt! Tämä palsta on täynnä mt-ongelmaisia eikä ole otos normaaleista ihmisisfä.

Minä sain vauvan äskettäin, ihanaa! Naapuri sai vauva, tuttu sai vauvan, työkaveri raskaana, moni yrittää vauvaa... TÄMÄ on normaalia toiveikkuutta ja elämää eikä tämän palstan synkistely. Kunnon angstinen goottilauma täällä. Oikeastaan gootit ovat pirteitä teihin verrattuna :D

Vierailija
79/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos etenee huomattavan paljon nopeammin kuin kukaan olisi uskonut edes pahimmissa painajaisissaan ajatella ja tuoreimmat tutkimukset osoittavat, ettei juuri mitään ole enää tehtävissä.

Anarkia kyllä huolettaa myös sekä mellakat.

Tautejakin varmaan tulee lisää kun maapallo kärsii ylikansoituksesta ja yrittää karsia populaa.

Vierailija
80/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettää lukea tätä kun itse olen raskaana.........

Eikä itketä. Sinä olet tekemässä jotain suurta ja hienoa, synnyttämässä elämää. Palstan mt-vinkujat osaavat vaan kurjistella ja synkistellä.

Mun ihanat lapseni ovat onnellisia ja iloisia ja niin olen minäkin. Elämä on ihanaa ja maailma ihana paikka!

Näin just. Persuilijat nyt vain kokoontui tähän ketjun haukkumaan vihaamaansa hallitusta joukolla, ei sen kummempaa, normimenoa, kukaan ei jaksa sinne joukkoon nakata eriäviä mielipiteitään, kun ei jaksa sitä möyhökeskustelua sitten.

Epäile aina jos keskustelu on liian yksimielinen ja jatkuu silti sivusta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi