Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tänne enää tehdä lapsia?

Vierailija
23.07.2020 |

Nyt alkaa olla EU:ssa sellainen tilanne, että Suomi saa maksaa sinne miljarditolkulla tukia seuraavat vuosikymmenet meidän verorahoista. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta.

Mitä luulette käyvän meidän taloudelle, kilpailukyvylle ja työllisyydelle? Samaan aikaan tuodaan elätettäviä lisää minkä ehdimme. Alkaa ymmärrys loppua tähän touhuun ja ei tulisi kyllä enää mieleenkään lisääntyä tässä maassa. Onko muita samoilla ajatuksilla?

N29

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata tehdä lapsia enää.

Maailma on nyt todella sellaisessa tilanteessa, että lapset tulevat vain kärsimään.

Itsekin kadun omaa syntymääni ja rehellisesti sanottuna elämässä parasta tuntuu olevan se, että sen voi itse päättää kun haluaa.

Nuoret ovat todella ahdistuneita ja masentuneita, toivottomia.

Todella moni ystäväni harkitsee itsemurhaa.

T16

Vierailija
42/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tiedostava ei ole tehnyt vuosikausiin, lapsi on isoimpia ympäristöhaittoja mitä kuvitella saattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, mutta mitään järkeä tai hyötyä siitä ei enää ole.

Vierailija
44/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Maailma on turvallinen ja maailma on hyväntahtoinen - kunhan ITSE ajattelet niin.

Jos ajattelet että se on julma ja vaarallinen niin sellaiseksi se muuttuu silla ajatukset luovat todellisuuden, ajatukset tuottavat kokemukset.

Kun ajattelet että kaikki on ihanaa ja rakkaudellista, se muuttuu sellaiseksi. Kuuntele youtubesta Abraham-Hicks videoita ja muuta maailmasi!

Vierailija
45/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea itsekään enää edes seurausta uutisia, ainakin oma mielenterveys on romahtanut. Ei lapsia missään nimessä kärsimään tänne. Suurin rakkaudenteko lapsia kohtaan on niiden tekemättä jättäminen.

Vierailija
46/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee lapsia, jo pelkästään ihmisten asenteiden ja käytöksen takia, monet pyrkii olemaan mahdollisimman häijyjä ja ilkeitä

Velkaa on, jota seuraava sukupolvi joutuu maksamaan,, meillä on isänmaan petturi hallitus, monet kiittämättömiä, paljon väkivaltaa, sotia, yms

Vierailija
47/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa omien lasten puolesta. Jos olisin tiennyt millaiseksi touhu menee muutamassa vuodessa, en olisi tehnyt lapsia. Sydäntäsärkevää kun lapset tulevat iltaisin viereeni nukkumaan ja itkevät pelkäävänsä sotaa ja koronaa. Isompi on myös pannut merkille ilmastonmuutoksen konkretisoitumisen ja sairastunut paniikkihäiriöön sen vuoksi.

Lapset 13, 8 ja 6.

Vierailija
48/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi USAn tilannetta seuratessa ei kävisi pienessä mielessäkään, että lapset olisivat järkevä ratkaisu.

Vierailija
49/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tänne ketään elämään kurjuuden keskellä, herrojen narriksi ja työrobotiksi.

En ole mikään veronmaksajahautomo.

Vierailija
50/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää lukea tätä kun itse olen raskaana.........

Vierailija
51/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski?

Vierailija
52/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä itketä. Sinä olet tekemässä jotain suurta ja hienoa, synnyttämässä elämää. Palstan mt-vinkujat osaavat vaan kurjistella ja synkistellä.

Mun ihanat lapseni ovat onnellisia ja iloisia ja niin olen minäkin. Elämä on ihanaa ja maailma ihana paikka!

Vierailija
53/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:ssa on vapaa liikkuvuus. Muuta lapsen kanssa Italiaan suomalaisten elätettäväksi

Vierailija
54/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin lapsettomuushoidot koronan alettua enkä ole menossa enää takaisin. Lähes 10 vuotta yritin ja olen kärsinyt koko ikäni kroonisesta vauvakuumeesta, mutta tässä järki voittaa

Vierailija
55/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa kyllä mitenkään silti yhtäsuurussmerkkiä 1800€ nettopalkan ja 538€työmarkkinatuen välille! Mulle maistuisi 1800€ palkkakin varsin hyivn joka kuukausi! Taas näille 2kohta kukaan ei käy enää töissä, kun kannattavampaa maata kotona samoilla rahoilla"-vänisijöille...

Vierailija
56/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin lapsettomuushoidot koronan alettua enkä ole menossa enää takaisin. Lähes 10 vuotta yritin ja olen kärsinyt koko ikäni kroonisesta vauvakuumeesta, mutta tässä järki voittaa

Vierailija
57/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huolissani kärjistyvästä maailmantilanteesta ja pelkään pahoin, että suurempia mellakoita vielä syntyy ks. Yhdysvaltain anarkistialueet. Tämä on kuin pahaa unta.

Vierailija
58/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata. Olen aina tiennyt että en halua lapsia, mutta viimeiset viisi vuotta maailmantilannetta seuratessa asia on vain vahvistunut entisestään.

Meidän on annettu ymmärtää että me suomalaiset olemme vain taakka yhteiskunnalle ja olemassa siksi että voimme raataa niska limassa elättääksemme pienen osan eliittiä ja heidän lenmikkejään.

Suomessa vallitsee muutenkin myrkyllinen suorituskeskeinen kiusaaja-ilmapiiri.

Itse yritän parhaani mukaan nauttia ajasta joka minulla on ja nyt jo kuulen kuinka itsekäs ja hedonistinen ihminen olen, kun en suostu tekemään lapsia. Sehän on kansalaisvelvollisuus!!!!

Väärin; ainoa velvollisuuteni on elättää itseni, elää lain mukaan ja nauttia työni hedelmästä.

Kummallista mielestäni, että tätä pidetään itsekkäänä. Mielestäni asia on päin vastoin.

Pystyn elämään ekologisesti ja pyrin kuluttamaan mahdollisimman vähän luonnonvaroja.

Työn jälkeen jää aikaa kasvattaa itse ruokaa puutarhassa, kierrättää ja teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa.

Vierailija
59/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmantilanne ei saanut lapsihaaveita jäihin, niin työelämä sen viimeistään teki.

Vierailija
60/82 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi