Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten positiivista asennetta muka jaksaa pumpata tyhjästä?

Vierailija
23.07.2020 |

Jos on jo epäonnistunut monta kertaa monessa asiassa. Mistä ihmeestä kaivetaan sitä kaikkien jankuttamaa asennetta? En minä jaksa uskoa itseeni enää yhtään, olen jaksanut aiemmin ilman perusteitakin, mutta en enää. Mitä syytä tässä enää olisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se. Mäkin oon luovuttanut ainakin työn saannin suhteen. Antaa olla. Oonpahan vapaa.

Vierailija
2/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekevät niin koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päättänyt, että et enää jaksa, niin et jaksa. Mutta jos kuitenkin jokin kipinä palaa, niin ei sen tarvitse mennä minkään positiivisuuden kautta. Mä menen sisulla, kyllästyn masennuksessa möyrimiseen, kaipaan tekemistä. Tekeminen syntyy vain kaipuusta vaihteluun, en kestä kuukausikaupalla täsmälleen samaa. Mitä tahansa, ensin venytin kauppareissuja, kävelin pidemmän lenkin. Nyt fillaroin jonkun verran. En vieläkään uhku positiivisuutta, tuskin ikinä puhkunkaan. Mietin asiaa puhtaasti itsekkäästä näkökulmasta, onko mulla parempi olo, vai ei ole. Teen sen, minkä jaksan, jotta olo olisi siedettävämpi.

Vierailija
4/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se, ettei asiat onnistu. Ole tyytyväinen jostain muusta. Keskity hyviin asioihin.

Vierailija
5/5 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi