Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko taiteilijat kaikki narsisteja?

Vierailija
15.06.2013 |

Jotenkin kuvitelma omasta paremmuudesta on uskomaton.Olenko väärässä? Luettuani Jorma Hynnisen haastattelun jossa pisti väkisin homo-poikansa Markon terapiaan käännyttääkseen hänet heteroksi kertoo jotain narsisti vanhemmista.Tuohan on täysin laiton teko ja täyttää jo rikoksen tunnusmerkit.Ihme ettei Marko tehnyt isästään rikosilmoitusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Hyvńnisen haastattelun perustella teet päätelmän, että kaikki taiteilijat on narsisteja? Tunnen kymmeniä taiteilijoita henkilökohtaisesti, sillä olen itse taidealalla, ja voisin sanoa, että kaikenkirjavaa porukkaa se on. Ei yhden ammattiryhmän edustajia voi laittaa samaan muottiin mitenkään. Itse en esim. tunne yhtään narsistia.

Vierailija
2/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luet YHDEN haastattelun ja päättelet sen perusteella että KAIKKI taiteilijat ovat narsisteja?

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkien suuryritysten johtajien pitänyt olla narsisteja, ainakin jonkun tutkimuksen mukaan. Taiteilijat ovat usein introvertteja eivätkä kaipaa valtaa. Narsismi kukkii sen sijaan talouden ja teknologian aloilla.

Vierailija
4/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:07"]

Siis luet YHDEN haastattelun ja päättelet sen perusteella että KAIKKI taiteilijat ovat narsisteja?

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Mitä outoa tuossa on :D tällä palstalla on todettu jopa että KAIKKI NAISET OVAT SAMANLAISIA ja KAIKKI MIEHET OVAT SAMANLAISIA.

Vierailija
5/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Taiteilijat' on toki tosi laaja ammattiryhmä. Ehkä keskivertotaiteilijan tulee olla jollain tavalla narsistisempi kuin 'jälkeä jättämättömän' normiduunarin.

Itselläni on kokemusta lähinnä kuvataidejutuista, ja olen kyllä huomannut monien näistä ihmisistä ottavan pikkuammattinsa vähän vakavasti.

Lapsena olin valinnaisessa kuviksessa peruskoulussa ja kerran opettaja kommentoi tyhmästi, että "tämä maalaus ei taida olla sinun vahvinta alaasi" tms. kun jälki ei ilmeisesti tehnyt vaikutusta. Luulisi löysää työtä tekevän aikuisen keksivän jotain kannustavampaa sanottavaa.

Sen jälkeen kävin erästä yksityistä taidekoulua, jossa eräskin miesopettaja tuohtui ja alkoi ulista, että hänelle "maksetaan" neuvomisesta ja arvosteli piirrostani naurettavalla dramaattisuudella. Tämäkin teki neljän tunnin seisoskelupäivää.

Sen jälkeen vastaavanlaisia kokemuksia on kertynyt lisää. Kuvataiteessa naurattaa se, että lasten töherryksille laitetaan satojen eurojen hinta ja toisaalta ollaan opettavinaan hienoja juttuja ja tarkkailevinaan tyyliä, mutta toisaalta kaikki on subjektiivista puuroa, jossa voi loppupeleissä vedota isoon titteliin.

Sanottakoon nyt tasapuolisuuden vuoksi, että olen nähnyt myös mukavia kuvisalan ihmisiä. Ainakin naisissa.

-Mies 28v-

Vierailija
6/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki palstailijat idiootteja? Luin kerran yhden typerän kirjoituksen taiteilijoiden narsismista. 

Vierailija
7/7 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:13"]

'Taiteilijat' on toki tosi laaja ammattiryhmä. Ehkä keskivertotaiteilijan tulee olla jollain tavalla narsistisempi kuin 'jälkeä jättämättömän' normiduunarin.

Itselläni on kokemusta lähinnä kuvataidejutuista, ja olen kyllä huomannut monien näistä ihmisistä ottavan pikkuammattinsa vähän vakavasti.

Lapsena olin valinnaisessa kuviksessa peruskoulussa ja kerran opettaja kommentoi tyhmästi, että "tämä maalaus ei taida olla sinun vahvinta alaasi" tms. kun jälki ei ilmeisesti tehnyt vaikutusta. Luulisi löysää työtä tekevän aikuisen keksivän jotain kannustavampaa sanottavaa.

Sen jälkeen kävin erästä yksityistä taidekoulua, jossa eräskin miesopettaja tuohtui ja alkoi ulista, että hänelle "maksetaan" neuvomisesta ja arvosteli piirrostani naurettavalla dramaattisuudella. Tämäkin teki neljän tunnin seisoskelupäivää.

Sen jälkeen vastaavanlaisia kokemuksia on kertynyt lisää. Kuvataiteessa naurattaa se, että lasten töherryksille laitetaan satojen eurojen hinta ja toisaalta ollaan opettavinaan hienoja juttuja ja tarkkailevinaan tyyliä, mutta toisaalta kaikki on subjektiivista puuroa, jossa voi loppupeleissä vedota isoon titteliin.

Sanottakoon nyt tasapuolisuuden vuoksi, että olen nähnyt myös mukavia kuvisalan ihmisiä. Ainakin naisissa.

-Mies 28v-

[/quote]

Esimerkeissäsi on enemmänkin kysymys opettajista, ja siitä miten he toimivat roolissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi