Miksi poliisi ei ole tiedottanut Länsisataman murhaajan etnisestä taustasta?
Jos poliisi toteaisi "ampuja oli syntyperäinen suomen kansalainen", se häleventäisi niitä rasistisia ennakkoluuloja joita ulkomaalaistaustaisia kohtaan aina tämänkaltaisten tapausten johdosta syntyy.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:22"]
Kenelle muulle kuin hommaspedeille on yllätys, että tämäKIN ampuja oli ihan suomalainen (mitä ilmeisimmin kanta-sellainen) mies? Samanlainen kuin te hompanssit.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288574486809.html?pos=navnow
[/quote]
Sinäkin olet olevinasi niin suvaitsevainen mutta haukut kuitenkin muita ihmisiä. Keksit vielä tuollaisia typeriä nimityksiä, joilla on tarkoitus halventaa muita.
Synnyttääkö tieto siitä, että kyseessä oli suomalainen mies ja tyypillinen suomalainen tapa ratkoa ongelmia, ennakkoluuloja suomalaisia miehiä kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:30"]
Kenelle muulle kuin hommaspedeille on yllätys, että tämäKIN ampuja oli ihan suomalainen (mitä ilmeisimmin kanta-sellainen) mies? Samanlainen kuin te hompanssit.
[/quote]
Sinäkin olet olevinasi niin suvaitsevainen mutta haukut kuitenkin muita ihmisiä. Keksit vielä tuollaisia typeriä nimityksiä, joilla on tarkoitus halventaa muita.
[/quote]Minä olen olevinani niin suvaitsevainen? Mistäköhän näin päättelit? Sitä paitsi hompansseiksi kutsuvat hommalaiset itsekin itseään, joten mitään loukkaavaa ei siinä ole. Eikä termi todellakaan ole minun keksimäni. Spedeäkään en valitettavasti voi ottaa omiin nimiini.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:30"]
[/quote]
[/quote]Minä olen olevinani niin suvaitsevainen? Mistäköhän näin päättelit? Sitä paitsi hompansseiksi kutsuvat hommalaiset itsekin itseään, joten mitään loukkaavaa ei siinä ole. Eikä termi todellakaan ole minun keksimäni. Spedeäkään en valitettavasti voi ottaa omiin nimiini.
[/quote]
Muistathan sitten että neekerikin on hyväksyttävä sana käyttää.
Nyt poliisi tiedotti, että suomalainen mies tappoi virolaisen naisen. Tästä ei syntynyt hurraahuutoja hommafoorumilla, koska se ei todistanut maahanmuuttajista mitään. Hommafooruminoppukehäpäätelmä: ei tänne tarvita maahanmuuttajia rikollisia, on niitä meillä jo omasta takaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:40"]
Nyt poliisi tiedotti, että suomalainen mies tappoi virolaisen naisen. Tästä ei syntynyt hurraahuutoja hommafoorumilla, koska se ei todistanut maahanmuuttajista mitään. Hommafooruminoppukehäpäätelmä: ei tänne tarvita maahanmuuttajia rikollisia, on niitä meillä jo omasta takaa.
[/quote] Mitä maahanmuuttajista enää pitää todistaa kun kaikki paska on jo tuulettimessa.
Missä viipyy hommalaisen aloitus "Kristitty leijonakoruinen teurasti mamun satamassa?"
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:46"]
Missä viipyy hommalaisen aloitus "Kristitty leijonakoruinen teurasti mamun satamassa?"
[/quote]Kuin pyynnöstä...
http://hommaforum.org/index.php/topic,84590.0.html?PHPSESSID=93a6e0b157d5d0e3197113a839cbc73c
Veikkaan, että max 20 min ja keskustelu häviää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:07"]
http://hommaforum.org/index.php/topic,84590.0.html?PHPSESSID=93a6e0b157d5d0e3197113a839cbc73c
[/quote]
Paitsi ettei tuotakaan oltu otsikoitu kuten kuuluu, tyyliin kristitty teloitti mamun.
Kurkkasin hommalle ja viihdearvo on aina taattu. Nyt siellä joku valittaa että Hesari oli käyttänyt liian isoa fonttia uutisoidessaan että suomalainen. :DDD Ei näköjään kelpaa veti eli lykkäs. Vitun pellet..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:07"]
[/quote]Miksi se häviäisi kun kyseessä on juurikin tuolle alueelle kuuluva monikulttuuria käsittelevä uutinen
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:25"]
Kurkkasin hommalle ja viihdearvo on aina taattu. Nyt siellä joku valittaa että Hesari oli käyttänyt liian isoa fonttia uutisoidessaan että suomalainen. :DDD Ei näköjään kelpaa veti eli lykkäs. Vitun pellet..
[/quote]Hesari ei koskaan kirjoita minkään muun maalaisten maita, puhuu vain ulkomaalaistaustaisista.
"suomalainen mies" ei vielä kerro etnisestä taustasta yhtään mitään. Suomalaissyntyinen olisi jo lähempänä toivottua tietoa.
HÄH?! Ainakin IS kertoo ihan suoraan, että suomalainen mies ampui virolaisen vaimonsa ja itsensä.. ihan normi suomalainen mustasukkaisuustappo, näitähän riittää...
Hommafoorumi vaikenee: 2 viestiä aiheesta: lopetin HS tilauksen kun liian suurella luki että suomalainen oli tekijä ja virhe uutisessa: aseen kaliberi oli väärä.
Hankala tästä uutisesta on salaliittoa löytää hommafoorumilaisten tai toisella kädellä onanoida samalla kun sanoo, mitäs minä olen tässä viimeiset 10 vuotta vaahdonnut. Jos ampuja olisi maahanmuuttaja hommafoormilainen onanoisi ilosta. Koska veriteko tapahtui. Koska ilman veritekoa hänen vaahtoamisensa olisi ollut merkityksetöntä, turhaa.
Saiikohan hommafoorumi tästä vielä jotenkin salaliiton, tai naisen syyksi koko tapauksen?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:47"]
Hommafoorumi vaikenee: 2 viestiä aiheesta: lopetin HS tilauksen kun liian suurella luki että suomalainen oli tekijä ja virhe uutisessa: aseen kaliberi oli väärä.
Hankala tästä uutisesta on salaliittoa löytää hommafoorumilaisten tai toisella kädellä onanoida samalla kun sanoo, mitäs minä olen tässä viimeiset 10 vuotta vaahdonnut. Jos ampuja olisi maahanmuuttaja hommafoormilainen onanoisi ilosta. Koska veriteko tapahtui. Koska ilman veritekoa hänen vaahtoamisensa olisi ollut merkityksetöntä, turhaa.
Saiikohan hommafoorumi tästä vielä jotenkin salaliiton, tai naisen syyksi koko tapauksen?
[/quote]Jos yhtään mietit niin se on juuri tuon foorumin tarkoitus, kiinnitää huomiota siihen millaisia maahanmuuttajia tänne imuroidaan. Suomalaisten rikollisuudesta voi lukea vaikka minfosta
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:25"]
[/quote]Hesari ei koskaan kirjoita minkään muun maalaisten maita, puhuu vain ulkomaalaistaustaisista.
[/quote]Kyseinen otsikko kuuluu
Suomalaismies ampui virolaisen puolisonsa Helsingin Länsiterminaalissa
mikä jo todistaa väitteesi vääräksi.