Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkomatkat

Vierailija
15.06.2013 |

Suuttukohan tää Aurinkomatkojen äänestyspisteitä kerjäävä ihminen, kun poisti koko ketjun.

Sanoin vaan, että kerjätessä kannattaa olla hiukka nöyrä, itse tuntu kovin ylimieliseltä kun sanoi, ettei tämä ole pelkästään köyhille ja sairaille tarkoitettu.

Eikä olekkaan, mutta mielummin äänestän sellaista, jolla ei muuten ole matkaan mitään mahdollisuutta.

Siitähän Aurinkomatkat sais hyviä pisteitä, kun veisivät varattoman perheen lomalle.

e

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huomaa, mutta äidin mukaan sitä ei saa huomioida. Onneksi tällä porukalla ei ole mitään mahdollisuutta voittoon.

Vierailija
2/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai se poistettiin se ketju, ilmankos en löytänyt enää.

Kävin katsomassa äänestettävät läpi enkä kyllä antaisi ääntä tälle av-mamman perheelle vaan sille sateessa seisovalle, ei matkustaneelle perheelle :)

Yhtä mietin.. siellä oli yksi perhe, josta ei ollut kuvaa. Kerrottiin, että olivat kolmilapsinen perhe, kunnes ensin yksi ja sitten toinen lapsi kuolivat. Laskujeni mukaan jäljelle jäisi 1 lapsi, mutta esittelyssä puhuvat lapsista monikossa - onko siis syntynyt lisä lapsia, mutta niistä onnellisista hetkistä ei haluta mainita vai mikä tuossa mahtaa olla takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä superperhe http://aurinkomatkat.panicmarketing.net/#/photo/1339 

pystyy varmasti maksaan omat matkansa, pitäis vaan saada kaikki. Mulle, mulle, mulle.

Vierailija
4/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äidin intohimona ovat erilaiset ruokakulttuurit" - no eipä ole yllätys.

Vierailija
5/5 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni näillä äänestyksillä ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä, Aurinkomatkat valitsee perheet ihan muilla perusteilla, ei edes omien kertomiensa kriteerien mukaan. Seurasin yhtä tällaista prosessia ja tuosta epärehellisyydestä jäi ikävä sivumaku :(