Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammografiasta (50v.-seula)

Vierailija
23.07.2020 |

Olin tänään ensimmäistä kertaa seulassa.

Pelkäsin klo 6 heräten ihan suotta, koska ei se litistys olekaan niin kauheaa kuin minua vanhemmat ovat informoineet.
Sivulitistys ei niin kiva, mutta en sankarittareksi itseäni tuntenut kävellessäni kohti tulevaa.

Tsemppiä, 5-kymppiset!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi päinvastoin, olin varma ettei se satu niin paljon kun oli kerrottu. Sattuihan se niin, että vedet tirisi silmistä. Onneksi kestää vain hetken, ja tulokset tulivat nopeasti.

Vierailija
2/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällaisen patalappulörtsyt, joten en tiedä vaikuttaako rinnan koko kipuun.

Ja jokaisella on oma kipukynnyksensä tietenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kauheasti sattunut, sivuliiskaus jonkin verran pistää henkeä haukkomaan. Tänä keväänä kävin jo 6. kerran seulonnassa. Soittivat parin päivän päästä jatkotutkimuksiin ja syöpä löytyi.

Vierailija
4/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mutta käynyt rintapattien vuoksi jo 3 kertaa mammografiassa. Sattunut ihan tuhottomasti joka kerta, tuntuu että nahka repeää kaulasta asti. Minulla on pienet rinnat ja tiivis möykkyisä kudos joten varmasti siksi sattuu niin paljon. Kuitenkin, kipu on vain hetkellistä ja pieni vaiva siitä että saadaan tietoa pattien sisällöstä. Ihmettelen jos joku oikeasti jättää seulonnat kivun vuoksi väliin. 

Vierailija
5/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattnut yhtään, kaksi kertaa nyt seulonnassa käynyt.

Vierailija
6/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt kolme kertaa , on silarit, ei sattunut ollenkaan.

Transsukupuolinen nainen!

Vierailija
7/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rinnan koostumuksesta ja koosta, sattuuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme