Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi työ, joka ei olisi henkisesti ta fyysisesti raskasta?

Vierailija
14.06.2013 |

Työ, jossa ei tarvitse olla pitkiä aikoja jalkojen päällä, sillä mun kroppa ei kestä sellasta. Ei saa myöskään olla henkisesti raskasta, sillä mä stressaannun äärimmäisen helposti ja kärsin  herkästi unettomuudesta jos on likaa stressiä. En halua viedä töitä kotiin. En haluaisi myöskään mielellään työtä, jossa joutuu istumaan koko 8 tuntia tietokoneen ääressä. Itellä tulee mieleen sellaset asiakaspalvelutyöt, joissa saa myös istua, kuten esim. farmaseutti tai optikko. Mut mitäs muita niitä olis??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustoimistohommat. Ei niissäkään ole pakko koko ajan istua ja tauot on aina olemassa.

Vierailija
2/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettimässä mihin hakea opiskelemaan? Asiakaspalvelu voi joskus olla tosi stressaavaa, olipa ala mikä tahansa. Kirjailija, tai joku freenlancer toimittaja. Näissäkin ammateissa voi vuokrata oman toimitilan, eli mitään töitä ei ole pakko viedä kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa: Juu mietin mitä lähtisin opiskeleen. Kolme vuotta sitten kirjotin ylioppilaaksi. Perustoimisto hommat eli mitä kaikkea pitää sisällään? Mikä koulutus tarvitaan? Tradenomi..? Freelancerin työ se vasta stressaavaa onki ku tulojen epäsäännöllisyys on stressaavaa :D Nii ja työllistävä ala sais olla kans tietty!!!

Vierailija
4/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Oon ollu asiakaspalvelijana enkä oo kokenu työtä liian kuormittavana.. :) ihmisten kanssa on mukava työskennellä, jos raitkaistavat ongelmat ei oo liian suuria (sos. ala).

Vierailija
5/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vielä muita ammatteja mieleen? ap

Vierailija
6/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaaja, siinä ei tarvi kuin napsia kameralla kuvia. ET OO TOSISSAS;;;;;;;;;

Vierailija
7/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samat rajoitteet, tosin terveydellisistä syistä.  Kirjastossa olen ollut töissä, siellä oli liikaa asiakaspalvelua ja kiirettä. Ammatinvalinnanohjaaja suositteli arkistonhoitajan työtä.

Vierailija
8/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks?? Miks en olis tosissani????? Pitäskö ryhtyä lähihoitajaksi ku on sellanen tuki- ja liikuntaelin sairaus etten lääkärin määräyksestä voi olla fyysisesti raskaassa työssä? Vai pitäskö ruveta yrittäjäksi, sosiaalialalle tai lääkäriksi ja hankkia itselle uus burn out ja pahimmassa tapauksessa joutua työkyvyttömäksi alle 30-vuotiaana sinun verorahoilla elätettäväksi????? Vai oisko sitteki fiksumpaa miettiä ala, jolla pystyy työskentelemään kauemmin ku muutaman vuoden??? Hitto sentään

Vierailija
9/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö. Meillä homman hoitaa robotit ja me vaan painellaan nappuloita silloin tällöin. Ei tosiaankaan stressaa ja apinakin tekis sitä duunia :D

Ps. siitä tienaa ihan kivasti, eikä tarvi olla mitään yliopistoja takana.

Vierailija
10/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 20:48"]

AP: Oon ollu asiakaspalvelijana enkä oo kokenu työtä liian kuormittavana.. :) ihmisten kanssa on mukava työskennellä, jos raitkaistavat ongelmat ei oo liian suuria (sos. ala).

[/quote]

Ihmisten kanssa on kiva työskennellä, jolleivat ole kännissä.

t. Entinen ravintolatyöntekijä, nykyinen as.palvelija toimistossa

Vierailija
11/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelunvälittäjä vastaa kuvausta aika hyvin.

Vierailija
12/12 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvaraaja (vakuutusyhtiöt jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi