Kuvitteellinen tilanne, miten tekisit?
Olisit menossa 2 viikon päästä naimisiin ja häitä oltaisiin valmisteltu jo hyvin pitkälle. Sitten saat vakavan kosmeettisen vian vaikka kasvoihin eikä vika missään tapauksessa korjaannu 2 viikossa eikä sitä voi peittää esim. meikillä.
Perutko häät?
Kommentit (11)
No voi luoja miten typerä ja lapsellinen kysymys. Kysytkö tosissaan? Meneekö joku naamasi kanssa naimisiin, eikä viallisen naaman kanssa enää voikaan?
En, ei se naimisiin meno ole kiinni mun naamasta, ainakaan omat hääni eivät olisi peruuntuneet tuollaisen asian takia.
Hmm. pelkäätkö että tuleva mies vetää köniin? Peruisin häät.
Mulla menee luottamus ihmiskuntaan näiden kysymysten takia. En todellakaan voi uskoa, että maailmasta löytyisi joku niin kaistapää ihminen, että peruisi häänsä jonkun kosmeettisen vian takia. Huhheijaa.
Mä peruisin häät, jos mulla olisi finni tai bad hair day. Peruisin myös, jos en olisi saanut kahta viimeistä kiloa pudotettua ennen häitä. Peruisin myös siinäkin tapauksessa, että sää olisi huono ja tulisi huonot ulkokuvat. Peruisin, jos aamulla ei olisi "oikea fiilis". Peruisin, jos Brad Pitt tulisi ja pyytäisi perumaan. Et aika tsägä, et kuitenkin pääsin naimisiin aikoinaan.
Menisin naimisiin, mutta hääkuvien ottamisen siirtäisin sinne asti kun naama olis taas normaali, jos kosmeettinen haitta ei paranisi koskaan, niin sittenhän ei olisi mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:46"]
Minkä kosmeettisen vian? Jos saisin mustan silmälapun, niin menisin naimisiin. Se ois aika coolia.
[/quote]
Jos vaikka jostain tulisi sormen mentävä reikä poskeen tai nenään tulisi mandariinin kokoinen kasvain.
No en peruisi. Mulla on jo valmiina aika paljon arpia yms naamassa. En jotenkin osaa tuijotella peiliin ja kauhistella naamaani. En ole kyllä kovin naisellinen muutenkaan. :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:51"]
Menisin naimisiin, mutta hääkuvien ottamisen siirtäisin sinne asti kun naama olis taas normaali, jos kosmeettinen haitta ei paranisi koskaan, niin sittenhän ei olisi mitään väliä.
[/quote]
Siis etkö sä ole kuullut Photoshopista? Joka ikinen hääkuvaaja osaa photoshopata sut ihan minkänäköiseksi tahansa, oli naamassa vaikka nenän tilalla pinaattilätty.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:51"]
[/quote]
No sit ehkä en menis. Tai riippuu fiiliksistä. Jos vituttais tosi paljon, ni sit en. Tai jos olis kipuja. Mut sit ehkä jos mikään ei huolettais, reikä poskessa paranis hyvin eikä komplikaatioiden vaaraa ole.
Minkä kosmeettisen vian? Jos saisin mustan silmälapun, niin menisin naimisiin. Se ois aika coolia.