Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa!

Vierailija
14.06.2013 |

Lähinnä mä, kun en saanutkaan aikaiseksi kaikkea mitä olin ajatellut... osittain siksi, kun perheen laiskamadot (teinit ja mies) eivät viitsineet tehdä omaa osuuttaan, eli raivata omia roiniaan pois siivouksen tieltä.

Kaupassakaan en käynyt, kun mies sanoi pitävänsä etäpäivän ja silloin hoitaa ruoka-asiat. Etenkin perjantaisin, niin koko viikonlopun ruokaostokset.

Kun tulin kotiin kämppä hurlumhei ja ketään ei missään. Joten päätin hieman mököttää ja jupista itsekseni ensin ja otin tunnin tirsat. Esikoinen oli mönkinyt kotiin ja vei roskista pyytämättä! Myös korjaili omia jätöksiään eli vaatekasoja pyykkiin ja aamuiset astiansa telkkarin äärestä. Kai se oli huomannut mun mököpäikkäreistä, että on helvetti irti jos ei toimi.

Kuopus on kuulemma uimassa ja isäntää ei ole aamupäivän näkynyt. Treeneistä oli puhunut.. kello alkaa käymään kasia, eikä äijää näy. Pitäisköhän tässä huolestua, kun ei ole hänen tapansa hävitä ilmoittamatta näin.. Outoa olisi, jos ryyppäämään olisi jäänyt. Ei ole vuosiin kännännyt, satunnaisen olusen silloin tällöin ottaa.

Kellokin on kohta kasi ja kämppä yhä siivoamatta (jätän huomiseen suosiolla!) ja yhä on lapset ilman sapuskaa... en jaksa kauppaan lähteä kävelemään, joten kai se on sitten tilattava tai pakkasesta pinaattikeittoa. Eikä tekis niitäkään mieli.

Kiitos, että sain purkaa mieltäni. Heti löystyi pahin vanne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että helpotti. Sotkut ovat siitä hauskoja, että ne eivät karkaa minnekään. Ne tosiaankin ehtii siivota myöhemminkin. Pistä porukka töihin huomenna ja lähde kaupungille hemmottelemaan itseäsi. Niin minä ainakin tekisin. 

Vierailija
2/2 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:47"]

Hyvä että helpotti. Sotkut ovat siitä hauskoja, että ne eivät karkaa minnekään. Ne tosiaankin ehtii siivota myöhemminkin. Pistä porukka töihin huomenna ja lähde kaupungille hemmottelemaan itseäsi. Niin minä ainakin tekisin. 

[/quote]

Niin muuten teenkin! Alkuillasta on rippijuhlat tiedossa ja tarvii vielä yhtä ja toista shoppailla, vaikka kengät. ;)

Mies taitaa silmäillä treeneissään palstaa, kun samantien soitti. Siellähän se treenikämpälle unohtuneena.. Lähdössä kotiin kaupan kautta. Kyllä tää tästä edistyy, hitaasti, mutta varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän