Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että kohta 4v repii kirjoja?

Vierailija
14.06.2013 |

Kaverin kohta 4-vuotias lapsi kävi meillä, ja repi yhtä lastenkirjaa. Katsoin aika hämmästyneenä, kun oma lapsi ei todellakaan tuon ikäisenä enää tuhonnut mitään leluja tai kirjoja. Olen jotenkin ajatellut tuollaisen turmelemisen olevan joidenkin 1-2v lasten juttu. Ilmeisesti olen väärässä, mutta miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tíedä, mutta meillä on 2 lasta, 2,5v ja 7v, nii kumpikaan ei ole ikinä repiny kirjoja/lehtiä tai hajottanut muutakaan.. Eikä kuulemani mukaan kukaan sisaruksistani,( 3 veljeä, 1 sisko,) tai mieheni sisaruksista (1veli, 2 siskoa,) kukaan koskaan hajottanu/repiny mitään...

Vierailija
2/3 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:46"]

No en tíedä, mutta meillä on 2 lasta, 2,5v ja 7v, nii kumpikaan ei ole ikinä repiny kirjoja/lehtiä tai hajottanut muutakaan.. Eikä kuulemani mukaan kukaan sisaruksistani,( 3 veljeä, 1 sisko,) tai mieheni sisaruksista (1veli, 2 siskoa,) kukaan koskaan hajottanu/repiny mitään...

[/quote]

Näin meilläkin. Minä ja 2 siskoani ei olla kuulemma ikinä revitty tai hajotettu mitään, eikä oikeastaan myöskään tuo meidän esikoinen paitsi joskus vauvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Ei meidän autistinenkaan lapsi ole sitä  harrastanut. Kovasta lukemisesta ja selaamisesta on kirjoja hajonnut, mutta koskaan ei ole revitty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme