Mitä kertoo ihmisestä: päivittäin useita instagram storyjä ja selfieitä viikottain? jakaa kuvia ruoka-annoksistaankin
Kommentit (53)
Jotkut tienaavat hyviä summia noin.
Monilla on tosiaan persoonallisuushäiriö. Mutta vielä useammat haluavat vaan huomiota ja tykkäyksiä, vähän kehuakin ja esitellä omaa elämäänsä niinkuin se olisi vähän hienompaa kuin onkaan. Aikuisilla siis näin.
Nuoret laittavat instaan juttujaan, koska muutkin niin tekevät ja haluavat näyttää cooleilta. He ovat kasvaneet maailmassa, jossa tämä on normaalia ja jopa vähän pakollistakin.
Itsekin kyllä instaan laitan jotain pientä joka viikolta, en kuitenkaan kuin pari kuvaa. Niihin laitan monesti jonkun leipomuksen tai kivan kuvan touhuista lasten kanssa. Tarkoitus ei ole saada paljon tykkäyksiä tai kehua itseäni, lähinnä kaukana asuville sukulaisille näyttää mitä touhuamme.
Omissa instakamuissani on vähän kaikenlaisia. Me olemme jo keski-ikäisiä mutta silti moni käsittelee kuviaan, oikeasti näyttää ihan ikäiseltään mutta kuvissa ainakin 15 v. nuoremmalta. Se on mielestäni hassua. Lisäksi moni asuu kaupungin vuokrakämpässä mutta kuvissa on hienoja ja muodikkaita sisustusjuttuja, annetaan ymmärtää että ollaan varakkaita. Se on vähän huvittavaa.
Siksi tietysti, kun uteliaat ihmiset käyvät niitä katsomassa, kommentoivat, päivystävät uusien juttujen toivossa.
Eihän ne niitä itselleen laita.
Kyllä mä saatan julkaista storyissa monta julkaisua päivässä, mutta en nyt kyllä näe, miten se on "kaiken jakamista someen". Ei ne monet storyt liity muhun mitenkään.
Ellei hänelle makseta siitä niin kuulostaa someaddiktilta ja huomionhaulta.
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Ja monella muulla, esim. Laurarosilla, piiapajunen, laurahoooo, roosamononen
Puurokuvat ja samat päivän hömpät pyörii monilla.
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Aitolehti, Belorf, Sieppi......
Listaa voitte jatkaa, ei taida tila riittää.
Ja miksikö, ne saa siitä rahaa.
Käyttäkää gramhoa niin tyrkyillä jää klikkaukset saamatta.
Rahantulo vähenee, eikä itse tarvitse ladata instaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Rahantulo vähenee, eikä itse tarvitse ladata instaa.
Siis hetkinen... sä haluat seurata jotain tuollaista sisältöä ihan vasitella, mutta pahastut siitä, että sisältöä tuottava henkilö saa siitä tuloja? Johan on... Ehkei kannata seurata ollenkaan, minkään kautta?
Ei kai niitä kuvia ja storyja ole pakko katsoa. Jotkut käyttävät instaa ja muuta somea päiväkirjana, ovat vain päättäneet tehdä siitä julkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Rahantulo vähenee, eikä itse tarvitse ladata instaa.Siis hetkinen... sä haluat seurata jotain tuollaista sisältöä ihan vasitella, mutta pahastut siitä, että sisältöä tuottava henkilö saa siitä tuloja? Johan on... Ehkei kannata seurata ollenkaan, minkään kautta?
Kyllä mä ainakin käyn naureskelemassa niitä absurdeja kuvanmuokauksia.
Ja nimenomaan gramhon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Rahantulo vähenee, eikä itse tarvitse ladata instaa.Siis hetkinen... sä haluat seurata jotain tuollaista sisältöä ihan vasitella, mutta pahastut siitä, että sisältöä tuottava henkilö saa siitä tuloja? Johan on... Ehkei kannata seurata ollenkaan, minkään kautta?
Ja nimenomaan gramhon kautta.
Varmasti mahtava tapa viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Juu, niin haluan, ja aina gramhossa.
Ei tässä kannattavuutta tule, mutta kun en sitä etsikään, kunhan aikaani kulutan ja uteliaisuuttani tyydytän.
Mitä se muuten sinulle kuuluu minun tekemiset?
Sinä pidät omistaisi huolen ja minä omistani, eikös vaan?
Aktivistit ovat pahimpia. Kuukausikaupalla postauksia samoista aiheista. Tulee mieleen, että onko kaikki ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torppa?
Ja nimenomaan gramhon kautta.Varmasti mahtava tapa viettää aikaa.
No en mä nyt sitä kokoaikasesti tee.
Joskus sitä vaan kaipaa kunnon nauruja.
Huomionhakuinen persoonallisuus? Googlaa