Uusi miestuttavuus mietityttää, mielipiteitä?
Nii meillä menee tosi herkästi keskustelut sellaseksi nokitteluksi ja mies on enemmän viileä mulle kun huomioiva, mutta ei ikinä myönnä jälkikäteen, että ois ees ollu riitaa, ei ees vaikka viestitellessä ois ollu ilkee! Jotenki mä oon aina se, joka on ollu syypää ja jauhaa turhaa jne ja oon lopulta se lepyttelijä. Hetken menee taas kivasti kunnes taas ollaan napit vastakkain. Vaikka alunperin syy ois voinu olla miehessä ja hänen käytöksessä ihan 100% varmasti. Välillä jättää mm vastaamatta mun kysymyksiin jostain kumman syystä ja ärsyyntyy kun kysyn sit uudestaan kunnes saan jotain tolkkua hänen jutuista.
Nyt mua herätti viimeisin, kun mun kokemuksen mukaan suutahti mulle ja oli sitten ettei nähdä enää ja hyvää jatkoa mulle toivotteli. Noh, mä sit sanoin samat hänelle ja aattelin et se oli siinä sitten. Mutta sit tulee perään viestiä, että tällastako SÄ aattelet ja antaa olla jne. Vaikka ite oli musta haluamassa eroon! Että kaikki kääntyy päälaelleen ja puhuminen on kummasti ihan turhaa kun hän ei jotenki näe omaa käytöstä?!?
Mitä tällanen käytös oikein on ja mitä tällaselle pitäis tehdä, kun oon ihan pihalla! En oo kohdannu näin outoo menoa. Mies kyllä ajoittain tosi fiksu ja mukava, mutta ristiriitatilanteessa aivan mahdoton. Mieluiten seksillä sopis kaikki jutut, mutta mä en siihen lähde, kun kaikki jää sit selvittämättä oikeesti.
Kommentit (34)
Suurin osa viesteistä keskittyy haukkumaan ap:ta ihan vain kirjoitustyylinsä vuoksi eivätkä pyri ollenkaan kommentoimaan itse asiaa. Nämä sitten sanovat ap:ta lapselliseksi. Surullista kuinka paha olo niin monella on.
Minä myös uskon että tuo miehen yhteydenotto riidan jälkeen oli se syy tähän ihmeellisen kiukustumiseen jota sait aloituksellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen vihamielinen vastaanotto. Teit virheen kun kerroit että mies laittoi riidan jälkeen viestiä sinulle. Jos olisit jättänyt kertomatta, olisit saanut paljon ystävällisempiä vastauksia. Naiset ovat pohjattoman kateellisia, eikä se muutu vaikka kuinka alapeukuttaisitte.
Eiköhän tässä ole isompiakin ongelmia kuin miehen viesti. Ihan vaikka tuo ap:n kirjoitustyyli.
Mikä siinä on ongelma? Eikö jokainen saa kirjoittaa omalla tavallaan?
Hui. Oonpas saanu kiukkuisia kommentteja!!! Toki on karmea tuo aloitukseni kirjoitusasu, myönnän. Kun on riitatilanne päällä niin ihan en ole parhaimmillaan.
Mutta kiitos niille jotka ovat kommentoinut itse tuota asiaakin, kun tämä mies on saanut minut kyllä aivan sekaisin. Ja siksi tämä suhde pitää varmaan lopettaa ennenkuin olen liian syvällä tässä suossa. Jotenkin vaistoan, että voi olla jopa väkivaltainen, mitä joku tuossa toikin esille. Kun ei näe itsessä mitään vikoja, suutahtelee, salailee... Toki hänessä on se toinen puoli, jonka takia päädyttiinkin yhteen ja on mukavaa yhdessäoloa ym. Älykäs on kuin mikä, minkä takia varmaan tuo manipulaatiokin on mahdollista ja minä tunneihmisenä siinä hyvin heikoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen vihamielinen vastaanotto. Teit virheen kun kerroit että mies laittoi riidan jälkeen viestiä sinulle. Jos olisit jättänyt kertomatta, olisit saanut paljon ystävällisempiä vastauksia. Naiset ovat pohjattoman kateellisia, eikä se muutu vaikka kuinka alapeukuttaisitte.
Eiköhän tässä ole isompiakin ongelmia kuin miehen viesti. Ihan vaikka tuo ap:n kirjoitustyyli.
Kehitysvammainenkin kirjoittaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Hui. Oonpas saanu kiukkuisia kommentteja!!! Toki on karmea tuo aloitukseni kirjoitusasu, myönnän. Kun on riitatilanne päällä niin ihan en ole parhaimmillaan.
Mutta kiitos niille jotka ovat kommentoinut itse tuota asiaakin, kun tämä mies on saanut minut kyllä aivan sekaisin. Ja siksi tämä suhde pitää varmaan lopettaa ennenkuin olen liian syvällä tässä suossa. Jotenkin vaistoan, että voi olla jopa väkivaltainen, mitä joku tuossa toikin esille. Kun ei näe itsessä mitään vikoja, suutahtelee, salailee... Toki hänessä on se toinen puoli, jonka takia päädyttiinkin yhteen ja on mukavaa yhdessäoloa ym. Älykäs on kuin mikä, minkä takia varmaan tuo manipulaatiokin on mahdollista ja minä tunneihmisenä siinä hyvin heikoilla.
Ap
Vaikka ei olisi väkivaltainen, niin haluaisitko loppuelämäsi olevan tuollaista manipuloimista, sinun syyttämistä ja syyllistämistä jne? Ota huomioon se, että alkuvaiheessa ei ole edes sellaisia seikkoja, jotka voivat ärsyttää sieltä vuosien takaa. Lisäksi suhteen alussa esitetään itsestä ne paremmat puolet. Jos nämä ovat miehen parhaat puolet, niin haluatko nähdä niitä ei-parhaita puolia?
Nyt sinulla ei ole vielä kovin suurta tunnesidettä mieheen. Haluatko, että erosta tulee kamalampi?
Lopuksi vielä: vaikka mies olisi kuinka ihana, niin jos sinulla on suhteessa huono olla, niin miksi olisit siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammainenkin kirjoittaa paremmin.
Jos näin on, niin mielestäni silloin on kehitysvammaisilla hyvin asiat. Ap osasi kuitenkin kertoa asiat oikeassa järjestyksessä ja kertoa relevantit asiat. Ihmeellistä, että kehitysvammaisia tuetaan niinkin paljon kuin tuetaan, kun kerran noin ovat asiat.
Kommunikointiongelma johtuu juurikin siitä, ettei ilmeisesti kumpikaan osaa kirjoittaa. Huh-huh! Ja Suomessa on pakollinen peruskoulu!
Ymmärrän mitä kirjoitit. Kuvailit miehen jolla on narsistisia piirteitä.
On ikävää pettyä ihmiseen, mutta sinun on vain hyväksyttävä, ettei tuollaisesta seuraa mitään hyvää. Älä päästä kotiisi.
Ota etäisyyttä.
Älä ole aina "hälytysvalmiudessa" vaan laitat viimeisen viestin sitten kun itsellesi sopii.
Laita viesti: Ei kiinnosta.
Ja sitten ei kiinnosta enää ikinä.
ÄLÄ ANNA SEN POMPOTELLA.
Epävakaa persoonallisuushäiriö. Googleta lisätietoja. Ja juokse lujaa!
Hirveää henkistä väkivaltaa mieheltä. Tuollaiset ihmiset saavat kaiken käännettyä ihan väärinpäin, kun eivät halua ymmärtää tai kuunnella tai muuten vain haluavat esittää sellaista, että heitä kohdellaan huonosti, vaikka niin ei olisi. Unohda koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa persoonallisuushäiriö. Googleta lisätietoja. Ja juokse lujaa!
Kuulostaa tosiaan narsistiselta epävakaalta.
Itse olen yrittänyt monesti erota vastaavasta, koska mikään ei tunnu muuttuvan, mutta nyt olen ehkä viimein päässyt eroon...
Tuo on eräänlaista vallankäyttöä. Mies haluaa aina olla oikeassa, ei halua ottaa mistään syytä niskoilleen ja haluaa jättää asiat selvittämättä. Mies ei kunnioita sinua eikä pidä sinua tasa-arvoisena kumppanina.
Sinun kannattaa myös kasvattaa itsesi ulos uskomuksesta että olet vain "tunneihminen". Jokaisella on aivot ja niitä kannattaa opetella käyttämään etenkin parisuhteissa. Jos et pysty hillitsemään omia tunteitasi, ja toinen ihminen voi kylmänrauhallisesti pistää tunteesi niin sekaisin, tulet aina olemaan manipuloijien armoilla.
Ehkä miestä ärsyttää, kun ap on niin uivelo.