Inhoan sydänjuuriani myöten menkkoja
Oksettaa, ottaa päähän, itkettää, vatuttaa, ärsyttää, itkettää, oksettaa, on nälkä mutta ei todellakaan ole nälkä, janottaa ja juomisen jälkeen oksettaa, v*t*ttaa, itkettää, ärsyttää.
Maha on kuin ilmapallo
Kipuja. Kipuja. Kipuja. Kipuja. Kipuja.
Kouristuksia.. aivan hirveitä kouristuksia
Maha on sekaisin
Ja taas v*t*ttaa
Eikun itkettää
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi ja hormoonallinen ehkäisy
Kuukuppia en käytä. Hormonaalisen ehkäisyn aikana en ollut edes ihminen vaan joku häiriintynyt sekava olio.
Mulla oli just niiin ihana menkkakokemus, kun piti tyhjäillä kuukuppia mökillä, jossa oli huussi. Mutta jotenkin sekin onneksi sujui. Söin tiukasti ibuprofeenia, että vuoto ei olisi niin runsasta.
Vierailija kirjoitti:
Plus että hikoiluttaa!!!
Aivan järkyttävän kuuma vaikka olisi talvipakkanen..
ap
Niin määkin joskus inhosin. Vaihdevuodet ei ollut ollekaan huono juttu. Ah, tätä autuutta.
Itsellä tuli onneksi menopaussi jo 45-vuotiaana, mikä ihana helpotus että niistä on päässyt! Mutta viimeiset muutama vuosi ennen loppua oli kyllä todellisia PMS-vaivoja ja menkkoja from hell, jotain mitä ei voinut nuorena edes kuvitella.
Helteillä on kiva kaupungilla arvuutella, onko märkä läntti takapuolessa hikeä vai verta...
Vierailija kirjoitti:
Helteillä on kiva kaupungilla arvuutella, onko märkä läntti takapuolessa hikeä vai verta...
Mä kyllä veikkaan, että sä et edes oikeasti käy missään kaupungilla.
Joo, kyllä on ihanaa ettei nyt muutamaan kuukauteen ole kuulunut.
Hormonikierukka. Mulla ei ollut kuukautisia 30 vuoteen. Otatin pois vasta vaihdevuosien jälkeen.
Sama juttu. Onneks epillereillä saa ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh mikäs sun pointtisi on? - eri
Minulle laitettiin Mirena kierukka. Ei tule menkkoja ja olo on ihanan vapautunut. Suosittelen.
Mitkään muut hormonaaliset ehkäisyt ei mulla toiminut paitsi Mirena-hormonikierukka. Menkat ja kivut katosi, mieliala ei vaihtele enää ja sitkeä akne sekä liikakarvoitus katosi. Suosittelen edes kokeilemaan, voihan sen aina poistattaa jos se ei sovikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh mikäs sun pointtisi on? - eri
Ööh, mitäs se "eri" sulle kuuluu?
Näin on luonto järjestänyt, jotta sitä haluaisi päästä niistä eroon ja olla raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Näin on luonto järjestänyt, jotta sitä haluaisi päästä niistä eroon ja olla raskaana.
Tuo ei pidä kyllä ollenkaan paikkaansa.
Mulla myös Mitenan kierukka.
Ei menkkoja, ei tiputtelua, ei ketutusta.
Ollut nyt n.10vuotta käytössä.
Kokeilin muutama vuosi sitten olla ilman ja niin jäätävää menkkavuotoa ja kipuilua, että laitatin asap takaisin.
Ihanan helppoa.
Kuukuppi ja hormoonallinen ehkäisy