Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin oppia luottamaan ihmisiin enemmän?

Vierailija
14.06.2013 |

Varmaankin samaa ongelmaa on joillakin muillakin, joten miten itse olette saaneet jollakin tapaa jossakin kohdassa menetettyä "yleisluottamusta" takaisin? Siis ihmisiin yleisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on ettet luota ihmisiin?

2/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on elämän perusteemoja. Jotain sinun luottamushistoriassasi on täytynyt mennä rikki, jos ylimalkaan et luota juuri kehenkään. Ihmisen luontaisiin sosiaalisiin tarpeisiin kuuluu luottamus.

Luottamus on myös aina riski. Et voikaan olla satavarma, kannattaako johonkuhun luottaa. Luottamus voidaan aina valitettavasti pettää ja rikkoa. Siitä huolimatta se, ettei luota kehenkään, rikkoo ihmistä vielä enemmän.

Kysele itseltäsi mitä on tapahtunut. Tunnista se missä luottamustasi on rikottu. Ja sitten, anna anteeksi.  - Miltä tämä sinusta kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän siitä, missä asioissa ei luota toisiin? Esim. itse en luota siihen, jos kerron salaisuuden jollekin työkaverille tai puolitutulle, mutta kyllä mä nyt kaikkien kunnollisten ihmisten lupauksiin luotan ja sanaan, mutta ensin täytyy tietää, millaisista ihmisistä on suunnilleen kyse.

Luottamus on mennyt moniin esim. siten, että olen lainannut rahaa, enkä olekaan saanut takaisin ja sellaisille en enää lainaa, mutta lainaan kyllä niille, jotka varmasti maksavat takaisin sovitusti.

Vierailija
4/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei kannata sekoittaa ihmissuhteisiin. Se ei kerro mitään luottamuksesta. Jos joku aikuinen ihminen ei pärjää omin varoin voi mennä sossuun tms ja lähinnä tämä rahanpuute kertoo muista ongelmista elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi