Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavallani on niin komea mies, että kateeksi käy

Vierailija
23.07.2020 |

Ja muutenkin sellainen kunnollinen, hyvä ammatti, siisti ja luotettava, hyvin toimeentuleva, hauskakin, kun rentoutuu. Tuttava ei kuitenkaan vaikuta onnelliselta. Itse olisin niin onnellinen, jos saisin elää tuollaisen miehen kanssa. Haluaisin monta lasta ja elää jossain maalla ja olla "homemaker" tuollaisen puolison kanssa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kulissien takana manipuloiva ja väkivaltainen.

Vierailija
22/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on häiritsevän komea mies, urheilullinen, huippukroppainen, kasvoistaan komea. Lisäksi vielä miellyttävä pehmeä ääni, kauniit silmät, miehekäs ja rauhallinen. Ystävällinen ja mukava. Osallistuva ja aktiivinen.

Mutta, mutta.

Hän urheilee todella paljon, ahkeroi ja tekee kaikkea koko ajan 100 lasissa. Puoliso jää väkisinkin vaille yhteistä parisuhdeaikaa, kun kaikki lomatkin menevät joko urheillessa ja kisaillessa tai vähintään urheillessa ja remontoidessa. Heidän seksielämänsä on käytännössä pystyyn kuollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani on häiritsevän komea mies, urheilullinen, huippukroppainen, kasvoistaan komea. Lisäksi vielä miellyttävä pehmeä ääni, kauniit silmät, miehekäs ja rauhallinen. Ystävällinen ja mukava. Osallistuva ja aktiivinen.

Mutta, mutta.

Hän urheilee todella paljon, ahkeroi ja tekee kaikkea koko ajan 100 lasissa. Puoliso jää väkisinkin vaille yhteistä parisuhdeaikaa, kun kaikki lomatkin menevät joko urheillessa ja kisaillessa tai vähintään urheillessa ja remontoidessa. Heidän seksielämänsä on käytännössä pystyyn kuollut. 

Miksei se mies voisi hoitaa parisuhdettaankin sata lasissa?

Mun mies on myös vähän sellainen suorittajaluonne mutta parisuhteen ylläpidon suhteen aika luovuttaja.

Vierailija
24/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös se että kauneus on katsojan silmässä. Esim joidenkin mun kavereiden puolisot on mun mielestä tosi pahan näköisiä, mutta kavereiden mielestä kuitenkin ihan ok näköisiä. Toisia viehättää toisenlaiset piirteet kuin toisia. Luonnehan se tietysti tärkein on, en todellakaan osaa kadehtia kenenkään puolisoita. Ei voi tietää mitä kulissien takana on.

Vierailija
25/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso melaisia miehiä.

Järvellä soutaminen ei liity tähän.

Vierailija
26/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, mutta.

Ja mistäs sinä heidän seksielämänsä tiedät?

Vierailija
27/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sikpäkki?

Sickbag?

Vierailija
28/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olrtko varma, että mies on hyvätuloinen, vai onko oikeasti ihan persaukinen ja ylläpitää kulisseja? Täällä on myös ollut kirjoituksia miehistä, kotka heittäytyvät naisen elätettäviksi, vaikka tienaavat itse moninkerroin enemmän. Tai ihanalta vaikuttava mies on väkivaltainen tai pettää tms. Jotkut komeat miehet haukkuvat puolsoitaan jatkuvasti rumiksi ja läskeiksi. Jne Ei kannata olettaa tietävänsä, millaista muilla on parisuhteissaan.

Vierailija
29/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet ystäväni ovat sanoneet että ovat kateellisia hyvästä, treenausta, hyvin ansaitsevasta ja komeasta miehestäni. Toisaalta ovat unohtaneet sen miten toimivat itse parisuhteissaan. Miehilläkin on sietokykynsä. Tätä ei voi tosiaankaan kertoa edes ystäville.

Vierailija
30/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein muiden mielestä komeat ei mun mielestä oikein säväytä. Näen siis että ovat komeita mutta eivät vaan ole jotenkin oikeella tavalla viehättäviä. Ääni merkitsee mulle hirveästi, ja huumorintaju.

Vierailija
31/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo sil lähtee penkist? Ei varmaan 150kg nosta. Lisäks varmaan joku alle satakilonen. Ei niistä ole kuin jalkalampun virkaa hoitamaan. Alle satakikoiset punnitaan neuvolassa. 

Vierailija
32/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin outo kun en ole koskaan tuntenut kateutta muiden miehistä vaikka olisivat miten täydellisen oloisia. Omassani on pikkuvikansa eikä taida olla monenkaan naisen mielestä mikään komistus, mutta en silti haaveile muiden miehistä.

Minusta kuulostaa että ne muut on outoja vai onko naisilla tapana olla kateellisia. En tunne hyvin naisten ajatusmaailmaa. Miehenä ei kiinosta yhtään vaikka kaverilla olis kuka. No ehkä se missi..nyt tuli oikosulku, ei muista nimeä, mut se Sabina Särkän kaveri joka on usein esillä ja seurusteli Roope Salmisen kans.

Vierailija
33/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla tuttavapiiristäni on tuollainen mies. Komeus nyt tietysti on katsojan silmissä, mutta ihan objektiivisesti arvioituna ovat ainakin ihan perusnäköisiä ja normaalipainoisia yms.

En silti ole koskaan kadehtinut yhdenkään kaverin miestä tai itselleni haaveillut. Oikeista helmistä olen ollut kaverin puolesta vain iloinen.

Vierailija
34/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikytä vuotta kaikkien mielestä unelmaliitto. Mies kuin kansikuvista, huippuhyvä käytöksinen, 198 cm pitkä ja hyväkroppainen, ajoi 60-100t euron autolla, jne jne. Todellisuus: oli äärimmäisen narsistinen, hullun mustasukkainen, väkivaltainen ja maksatti minulla 90 % kaiken. Hän oli liian hyvä tekemään liikaa töitä vaikka kaikille kertoi miten teki kahden edestä töitä.

Joten tiedoksi, nyt kun olen eroon päässyt, jos näen tälläisen uroksen niin juoksen ja lujaa. Niin kannattaisi sinunkin tehdä. Mun exä etsii vaimoa numeroa 4 tällä hetkellä. Jos jotakuta kiinnostaa olin nro 1 ja 17v kun tavattiin.

Vierailija
35/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä Ap toisinpäin.

Mies kertoisi - "Tuttavallani on niin kaunis nainen.. ja sitä sun tätä " :)

Vierailija
36/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat pettää.

Niin niin, mieheni oli tänään töistä kotiintullessani laittamassa meille ruokaa, kaupassakin hän oli käynyt.

Sitten hän lähti juoksutreeneihin.

Vierailija
37/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sikpäkki?

Sickbag?

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi