Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavallani on niin komea mies, että kateeksi käy

Vierailija
23.07.2020 |

Ja muutenkin sellainen kunnollinen, hyvä ammatti, siisti ja luotettava, hyvin toimeentuleva, hauskakin, kun rentoutuu. Tuttava ei kuitenkaan vaikuta onnelliselta. Itse olisin niin onnellinen, jos saisin elää tuollaisen miehen kanssa. Haluaisin monta lasta ja elää jossain maalla ja olla "homemaker" tuollaisen puolison kanssa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele ja nappaa se!

Vierailija
2/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi väittää ettenkö minäkin olisi joskus tuntenut pientä kateutta, kun olen nähnyt millaisia saaliita jotkut ovat onnistuneet nappaamaan... Kun on sekä ulkonäkö että luonne kohdillaan ja oma elämä muutenkin hyvällä mallilla.

Vierailija
4/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on komea mies mutta olenhan itsekin viehättävä.

Vierailija
5/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jotenkin outo kun en ole koskaan tuntenut kateutta muiden miehistä vaikka olisivat miten täydellisen oloisia. Omassani on pikkuvikansa eikä taida olla monenkaan naisen mielestä mikään komistus, mutta en silti haaveile muiden miehistä.

Vierailija
6/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat pettää.

Vierailija
7/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aika komea mies. Kaikenlisäksi se on kyllä aika hyvä isä ja tekee kotitöitä. On siinäkin kyllä omat vikansa,se ei esimerkiksi osaa kommunikoida oikein mitenkään päin ja riitatilanteissa menee jumiin, mököttää monta päivää. Ei mun mielestä kannata koskaan kadehtia ketään, ei voi tietää minkälaista heidän elämänsä on.

Vierailija
8/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kun nielet siltä siemenet hymyillen niin alkaa olla kypsää kauraa korjattavaksi pois.

Vierailija
9/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole kuten fb:n valokuvissa näyttää. Kuvassa voi hymyillä onnellinen perhe, mutta miehellä onkin sivusuhde, ja hurjasti velkoja. 

Tai sitten on, sitä miltä näyttää. Mutta kukaan ulkopuolinen ei oikeasti toisten parisuhteen asioista tiedä. 

Vierailija
10/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sikpäkki?

Vierailija
11/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä aika komea mies. Kaikenlisäksi se on kyllä aika hyvä isä ja tekee kotitöitä. On siinäkin kyllä omat vikansa,se ei esimerkiksi osaa kommunikoida oikein mitenkään päin ja riitatilanteissa menee jumiin, mököttää monta päivää. Ei mun mielestä kannata koskaan kadehtia ketään, ei voi tietää minkälaista heidän elämänsä on.

Onko meillä sama mies 😁 ihan samat sanat täältä. Täysi kommunikaatiokyvyttömyys ja kuoreensa sulkeutuminen pienemmässäkään ristiriitatilanteessa ovat ne asiat, jotka komean, hyvin toimeentulevassa ja raittiissa miehessä ovat se toinen puoli. Olen vuosien saatossa oppinut "kommunikoimaan " hänen tavallaan, ihana mies on. Ei koskaan sano rakastavansa, mutta saattaa sanoa, että voinko rakentaa sun kanoille tarhan 😅

Vierailija
12/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, komea oli minunkin mieheni, mutta eipä tiennyt kukaan ulkopuolinen millainen perhehelvetti meillä oli seinien sisäpuolella. Näin voi olla myös ystäväsi kohdalla.

Vierailija
13/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesmakuni poikkeaa sen verran kaveripiirini miesmausta, että harvemmin tulee kadehdittua heidän saaliitaan. Oma raamikas mies manbunilla on parasta, mitä tiedän. En haaveile muiden miehistä, vaikka osa voisi olla Dressmanin kalsarimainoksesta.

Vierailija
14/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin kaverilla. Tosi komea, mukava ja symppis mies. Juttelee minullekin aina niin kivasti ja kohteliaasti.

Ihmettelen, mitä mies näkee kaverissani, hän kun on niin kömpelö, että törmäilee jatkuvasti oviin ja lyhtypylväisiin niin että silmä on mustana ja aina kaatuilee niin että on muutenkin ympäriinsä mustelmilla.

Vierailija
15/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi itku, miten kamalat viat miehessäsi.

Vierailija
16/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso melaisia miehiä.

Vierailija
17/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sikpäkki?

Saattaa ollakin, urheilullinenkin kun on, mutta enhän minä ole sitä päässyt näkemään.

Vierailija
18/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, komea oli minunkin mieheni, mutta eipä tiennyt kukaan ulkopuolinen millainen perhehelvetti meillä oli seinien sisäpuolella. Näin voi olla myös ystäväsi kohdalla.

Sama. Kaikki pitivät miehestäni. Kun yritin kertoa omasta voinnistani ja suhteen tilasta, kaikki riensivät puolustamaan miestäni. Hän oli komea ja miellyttävän oloinen.

Vierailija
19/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin munkin kaverilla. Tosi komea, mukava ja symppis mies. Juttelee minullekin aina niin kivasti ja kohteliaasti.

Ihmettelen, mitä mies näkee kaverissani, hän kun on niin kömpelö, että törmäilee jatkuvasti oviin ja lyhtypylväisiin niin että silmä on mustana ja aina kaatuilee niin että on muutenkin ympäriinsä mustelmilla.

Ja sinä niin ketterä ja sulavaliikkeinen?? 😂

Vierailija
20/37 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä niin ketterä ja sulavaliikkeinen?? 😂

Lue rivienvälistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän