Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun muut miehet mielessä.

Vierailija
14.06.2013 |

Takana lähemmäs kymmenen vuoden yhteinen taival, ei lapsia.

Mielessäni ollut pitkään jo muut miehet.. vain fyysisesti.

Rakastan omaa mistäni valtavasi, mellä on myös hyvää seksiä ja kipinä edelleen suhtessa.

Olen joskus ollut myös naisen kanssa, eli olenko vain ihminen jolle ei yksi riitä?

Tiedän olevani haluttu... eli tarjontaa olisi. Voisin myös päästää mieheni kokeilemaan vierasta naista.

Mikä neuvoksi, pitää nämä asiat vain pääni sisällä, kertoa miehelleni ja pyytää ns. lupaa seksiin toisen kanssa.

Vai voiko se pilata myös kuplan, jossa elän, kun ajatukset muuttuisivatkin todeksi..

Rakastan intohimoa ja pientä peliä.
Mieheni on salliva ja saan nähdä miespuolisia ystäviäni ja tanssia läheisestikin muiden miesten kanssa.

Jännä pallotella ajatuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip tuossa mitään ihmeellistä ole. Veikkaisin että suurin osa kokee samoja fiiliksiä ainakin toisinaan.

Päätöksen aika : joko lähteä salaa leikkimään ja kokeilla onnea , tai jos kolmen kimppa naisen kanssa tuntuu kivalta niin en usko että miehesi pistää vastaan , tai sitten omille teille.

Älä ihmeessä mene ehdottamaan miehellesi että haluaisit välillä toista miestä... tai no se johtaa tuohon kolmanteen vaihtoehtoon. Älä kerro - Älä kadu !

Vierailija
2/7 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteet ja mieltymykset ovat kertomasi mukaisia ja toisten miesten kanssa tapailu on mahdollista, silloin kannattaa toteuttaa halusi mukaiset tunteet ja nauttia elämästä. Vanhana kaduttaa, jos et niin tekisi.

Asian voi tehdä siistillä tavalla, eli olla kertomatta asiasta miehelle, ellei ole pakko kertoa. Muista kuitenkin huolehtia ehkäisystä ja tautien suojauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä.

Kiitos teille kahdelle vastauksesta. oletteko naisia (vai miehiä)?

Olen hieman miettinyt samaa, että pitäisikö vain antaa palaa. tarkoitus ei ole loukata, eikä hankkia suhdetta. kyse on ystävä miehistä, etten aikoisi baareista etsiä seuraa. Hyvin tarkka olen suojauksesta - joka suhteessa. Eikä välttämättä tarvitsisi olla suoraan yhdyntä-seksiä.. pelkkä yö ja halailukin saattaisi riittää.

Elän muutenkin täysillä, kiinnitän huomiota, koska olen intohimoinen. pukeudun suht konservatiivisesti, en meikkaa muuta kuin hieman silmiä..

Joten en hae sellaista hyväksyntää tai rakkautta.
Sitä saan tarpeeksi kotona.

Mutta se kutkutus kokemuksesta jonkun toisen kanssa... olen miehelleni sanonut, että saa koska vain harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa, kunhan suojaus on kunnossa ja ei suuria tunteita pelissä.

jos tunteita hänellä tulee niin sit se on voi voi.. olen valmis siihen riskiin.

Itse elän vain yhtä varten henkisessä - minulle tärkeämmässä mielessä / ideologiassa.

Olen huomannut, että viestittely muiden miesten kanssa on tuonut uskomatonta puhtia jo nyt ihanaan suhteeseemme, haluan miestäni enemmän ja arvostan häntä eri tavalla.

Vierailija
4/7 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi ap, minä jok sanoin älä kerro-älä kadu olen mies..

jos tuntumasi ja kutkutuksesi on tuolla tasolla niin kyse on vain ajasta koska päädyt ajatuksesta tekoon. jos et halua tunteita ja sotkuja mukaan, mutta haluat kuitenkin päästä kokemaan sen mitä himoitset niin neuvoni on, että annat ajatukselle myötä ja suunnittelet asian hyvin ja huolella , näin vältät paljon sattuman aiheuttamia murheita

luulenpa että tulet joka tapauksessa asian suhteen johonkin ratkaisuun aika piankin - polte sisällä vetää kuitenkin mukanaan ja hyvä niin, saat siitä ihan  uutta fiilistä

m

Vierailija
6/7 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.

Hienoa saada miehen kommentti.. 

Näin viikonloppuna yhtä ystävääni, jonka tiedän olevan ihastunut minuuna, joka haluaa minua.

Kun hän tuli paikalle antoi suukon poskelle (ei ole aiemmin sitä tehnyt)

Laitoin käden hänen polvelleen, kun istuimme vierekkäin.. se hetkeksi helpotti oloani.. huomasin, etät hän riisuu minua katseellaan..

Olen kilpailuhenkinen, tykkään vietellä. Katsotaan mitä tuleman pitää..

-AP-

Vierailija
7/7 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up