Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä säästä valittajia!!! Arrggg :/

Vierailija
14.06.2013 |

En vaan kestä.

Milloin on liian kuuma, liian lämmin, liian kylmä, sataa liikaa, liikaa lunta.

"Voi kun ei tarttis asua Suomessa!", muuttakaa pois, sillähän siitä pääsette!!

Itse rakastan jokaista vuodenaikaa enkä juuri koskaan valita säästä (kova pakkanen ainoa mitä inhoan).

Mutta kun sille säälle ei mitään voi!!!

Muuttaisitte kaikki valittajat pois Suomesta.

Jos joku kommentoi minulle, että "harmi kun sataa" tms, niin kommentoin AINA takaisin: "Ai, musta tää sade on kivaa".

Teen tuota aina ihan tarkoituksella jokaiseen kommenttiin:D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sulla ihan kaikki kotona? aamulääkkeet ottamatta???

Vierailija
2/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en kestä tekopositiivisia ihmisiä, jotka nostavat itsensämuidne yläpuolelle "suvaitsevaisuudellaan". Enkä pidä siitä, että viestiään ei saa perille ilman moninkertaisia huutomerkkejä. Oikein kiukkua ja pahaa oloa tirkuvia ihmisiä tuollaiset, lisäksi kuvitteevat itseään suopeiksi ja laupeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä taasen valitan aina jos on liian kuuma tai kylmä tai tuulee tai jotain. Oikeasti minua häiritsee vain kuumuus mutta on hauska kiusata niitä jotka sanovat: Älä sitten valita talvella/kesällä kun on liian kylmä/kuuma.

Vierailija
4/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. Sää on taatusti se yksi asia mihin ei voi vaikuttaa, joten siitä naukuminen on täysin turhaa. Olin eilen patikoimassa noin +32 asteen lämpötilassa, eikä haitannut. 

Vierailija
5/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas juuri säästä saa valittaa, koska sillä e voi syyllistää ketään. Se on yksi turvallisimmista aiheista.

Jos sää vIkeuttaa elämääsi, on mielestäni normaalia asiaa harmitella. Esim. keväisin allergikkojen ja astmaatikkojen elämä coi olla aika hankalaa. Kun nenä ja silmät vuotavæt ja hengitys pihisee, iin olisimaika falskia kuunnella näiden oodia keväälle.

Tai pienen vauvan äiti ei voi viedä lastsan 30 asteen pakkasiin. Eiö saisi harmitella? Mummoani ottaa helteet sydämestä, sairaalaankin on joutunut. Eikö saisi harmitella helteitä? Pitäisikö mummon vaan tuuletella naama virneessä, jottei kaltaisillesi tule paha mieli?

Vierailija
6/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsyttää eniten nuo joilla on joku hemmetin sairaus joka aiheuttaa sen että mikään sä ei kelpaa. Joo, tiedän ettei sairaudelleen mitään voi mutta hemmetti kun kyllästyttää kuulla joka päivä kuinka aurinko paistaa liikaa/liian vähän/silmät vuotaa/ovat kuivat/pakkanen käy henkeen/iho rapisee/on niin kosteaa/hiukset kuivuu.. aaarrrghhhh. Kyllä mä välillä mietin mitä iloa tuollaisessa elämässä on kun aina on niin hankalaa

Vierailija
7/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas kestä saamattomia ihmisia jotka valittaa siitä ettei saa mitään aikaan/kämppä sotkussa/kadehtii toisten koteja/liikunnallisuutta tms. 

Saamattomuudelle sentään voi tehdä jotain, säälle ei.

Vierailija
8/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, jolla on omituinen tapa vastata, kun joskus satun hehkuttamaan aamulla, että onpa ihana aamu, aurinko paistaa ym. ym. Hän vastaa hetkeäkään miettimättä, että niin huomiseksi on luvattu järkyttävää pakkasta, sadetta ja vaikka mitä helvettiä.

Ärsyttävää.

Vierailija
9/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut harvinaisen lämmin, jopa helteinen alkukesä ja olemme saaneet nauttia kerrankin alkukesän lämmöstä. No nyt sitten ensimmäisiä sadepäiviä, niin johan valitetaan kun sataa.

Tekee luonnolle todella hyvää saada pitkästä aikaa kunnolla vettä.

Vierailija
10/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan heti kun nuorinkin muuttaa kotoa ja saadaan talo myytyä!! Inhoan Suomen säätä - tälläkin hetkellä palelen ihan tajuttomasti:( Mietin jo eilen pitäisikö laittaa takkaan tuli että lämpenisi... sisällä tosin 24 astetta mutta ei silti liikaa minulle.

Vierailija
11/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 11:sta: Mihin muutatte? Missä on sellainen sää nykyisin, jossa viihdyt? Ilmastohan on muuttunut kaikkialla.

Vierailija
12/12 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa ja välillä myös ärsyttää, kun mennään jonnekin mökille, ja sitten isäntäväki koko ajan huokailee, että voi harmi kun just kun te tulitte, muuttui säät niin huonoksi ja kyllä viime viikolla oli hyvät säät.

Kun ei sille säälle mitään voi, niin mitäs jos nautitaan toistemme seurasta säänmukaisesti. Jos juhannuksena sataa rakeita, pannaan takkaan tulet, paistetaan makkaraa ja pelataan seurapelejä sisällä. Mulla olis ihan kivaa.

Nyt yhdelle sukulaismökille ei voi edes sopia etukäteen millä viikolla tullaan, vaan seurataan säätiedotuksia, ja sit kun on luvattu hyvää säätä, niin meidän toivotaan hyppäävän autoon ja hurauttavan mökkeilemään ja sukuloimaan. (Automatka kohteeseen vie 10 tuntia.) :-D Kyllä mulle se sukulointi sitä säätä tärkeämpää on. Koska kyseessä on läheinen ihminen, jaksan sopeutua tähän sääfiksaatioon.