Onko hoplopissa lapsen pakko ottaa käteen se leima, menossa 5v autistilapsen kanssa?
Ks. hoitolapsi menee paniikkiin jos iholle menee mitään "likaa" tai ylimääräistä. Voiko leiman sijasta saada jonkun lipun tms.?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kuka vie lapsensa sinne tällaisena hetkenä?
Tätä minäkin ihmettelen. Luulin jo, että Hoplopit menevät kaikki konkkaan viimeaikaisten uutisten myötä, mutta ilmeisesti näitä riittää, jotka vievät autistisia lapsia sinne.
Kamalia kommentteja osa. Ihan kuin autistinen lapsi, joka on syytön tilaansa, pitäisi lukita neljän seinän sisälle eikä saisi tehdä mitään kivaa mitä "normaalit" lapset?
Mun autisitinen lapsi oli pienenä useasti Hoplopissa ilman ongelmia. Jokainen autisti on erilainen. Kaverin autistinen lapsi ei siellä pystynyt olemaan.
Mun poika ei myöskään halunnut leimaa käteen ja ei sitä sitten tarvinnut laittaa. Ei osattu etukäteen edes odottaa että ei sitä halua kun pelotti tai jotain. Ei ole autismia tai mitään muutakaan. Poika tosin silloin 2v. eikä olla sen jälkeen käyty koronan takia. Ehkä ei enää pelkäisi ja voisi nyt kertoa etukäteen leimasta. Eli en usko että teidänkään on pakko leimaa ottaa. Tietysti voi kokeilla puhua selkeästi etukäteen jos sitten antaisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun autisitinen lapsi oli pienenä useasti Hoplopissa ilman ongelmia. Jokainen autisti on erilainen. Kaverin autistinen lapsi ei siellä pystynyt olemaan.
Sepä se. Jotkut pystyvät olemaan, toiset eivät. Jos jo leiman ottaminen käteen on ongelma, ennuste on huono.
Tämä ketju näyttää niin hyvin tuon k.sipäisen "minun mielipiteeni on ainoa oikea ja kerron muille miten pitää toimia"-asenteen.
Ja tätä on paljon!
Mitä h.lvettiä se kuuluu teille haluaako joku kokeilla antaa autistilapselle ilon mitä Hoplop voi mahdollisesti tuoda!? Anteeksi nyt vaan.
Olimme viime viikolla HopLopissa (Kuopio) ja leimat eivät olleet käytössä koronan takia. Pöydältä sai itse ottaa rannekkeen jos halusi. Kannattaa soittaa etukäteen ja varmistaa asia, niin ei tarvitse stressata.