Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoplopissa lapsen pakko ottaa käteen se leima, menossa 5v autistilapsen kanssa?

Vierailija
23.07.2020 |

Ks. hoitolapsi menee paniikkiin jos iholle menee mitään "likaa" tai ylimääräistä. Voiko leiman sijasta saada jonkun lipun tms.?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viime viikolla HopLopissa (Kuopio) ja leimat eivät olleet käytössä koronan takia. Pöydältä sai itse ottaa rannekkeen jos halusi. Kannattaa soittaa etukäteen ja varmistaa asia, niin ei tarvitse stressata.

Vierailija
22/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vie lapsensa sinne tällaisena hetkenä?

Tätä minäkin ihmettelen. Luulin jo, että Hoplopit menevät kaikki konkkaan viimeaikaisten uutisten myötä, mutta ilmeisesti näitä riittää, jotka vievät autistisia lapsia sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja osa. Ihan kuin autistinen lapsi, joka on syytön tilaansa, pitäisi lukita neljän seinän sisälle eikä saisi tehdä mitään kivaa mitä "normaalit" lapset?

Vierailija
24/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autisitinen lapsi oli pienenä useasti Hoplopissa ilman ongelmia. Jokainen autisti on erilainen. Kaverin autistinen lapsi ei siellä pystynyt olemaan.

Vierailija
25/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei myöskään halunnut leimaa käteen ja ei sitä sitten tarvinnut laittaa. Ei osattu etukäteen edes odottaa että ei sitä halua kun pelotti tai jotain. Ei ole autismia tai mitään muutakaan. Poika tosin silloin 2v. eikä olla sen jälkeen käyty koronan takia. Ehkä ei enää pelkäisi ja voisi nyt kertoa etukäteen leimasta. Eli en usko että teidänkään on pakko leimaa ottaa. Tietysti voi kokeilla puhua selkeästi etukäteen jos sitten antaisi laittaa.

Vierailija
26/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autisitinen lapsi oli pienenä useasti Hoplopissa ilman ongelmia. Jokainen autisti on erilainen. Kaverin autistinen lapsi ei siellä pystynyt olemaan.

Sepä se. Jotkut pystyvät olemaan, toiset eivät. Jos jo leiman ottaminen käteen on ongelma, ennuste on huono.

Vierailija
27/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju näyttää niin hyvin tuon k.sipäisen "minun mielipiteeni on ainoa oikea ja kerron muille miten pitää toimia"-asenteen.

Ja tätä on paljon!

Mitä h.lvettiä se kuuluu teille haluaako joku kokeilla antaa autistilapselle ilon mitä Hoplop voi mahdollisesti tuoda!? Anteeksi nyt vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi