Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on ohi. 800 hellepäivää elämässä jäljellä.

Vierailija
23.07.2020 |

On tämä ihanaa. Odotellaan taas uudet 300 päivää että päästään ulos lämpimään syömään juomaan ja uimaan. Kiitos että sain taas nauttia muutaman viikon auringosta ja lämmöstä. Jos ajatellaan että elän vielä 40 vuotta, minulla on elämäni aikana n. 800 päivää lämpöä ja aurinkoa. Kaikkea muuta reilu 13000 päivää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ihanaa kun saa olla sisällä ja elää elämää sosiaalisen median kautta.

Vierailija
2/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto ulkomaille ja niitä on yli 200 vuodessa.

Zincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos et eläisi vain helteestä helteeseen, lopetat odottelun, ja ihan sillä välilläkin nauttisit elämästäsi?

Vierailija
4/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse nauti helteestä. Ihannesää kesällä on sellainen 20-23 astetta.

Lapsena oli muistaakseni ihan sama oliko 10 astetta lämmintä vai 30 astetta lämmintä. Ei ikinä häirinnyt, mutta vanhempana on tullut paljon jotenkin herkemmäksi kyllä.

Vierailija
5/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse nauti helteestä. Ihannesää kesällä on sellainen 20-23 astetta.

Lapsena oli muistaakseni ihan sama oliko 10 astetta lämmintä vai 30 astetta lämmintä. Ei ikinä häirinnyt, mutta vanhempana on tullut paljon jotenkin herkemmäksi kyllä.

Hellettä ei tarvitsisi olla mutta ei aurinkoisia päiviäkään liikaa ole. Kyllä se 90% vuodesta kuluu harmasta taivasta katsellen.

Vierailija
6/6 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan surra loppuelämä asioita joille ei voi mitään. Tai ehkä olis aihetta etsiä sitä kivaa jostain muusta?? Ja sitäpaitsi, kesä ei ole vielä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi