Olen nainen enkä tykkää saada suuseksiä
Monesti tuntuu, että olen jotenkin poikkeuksellinen kun en tykkää saada suuseksiä, niin hehkutettu juttu se tuntuu olevan. Löytyykö muita kaltaisiani? En vain yksinkrtaisesti tykkää. Suurin syy ehkä se, ettei tunnu oikein miltään. Kun ei tunnu miltään ja toinen vain yrittää tulee olo, että pitäisi jo alkaa tuntumaan. Sitten alan esittämään ja uskottelemaan itselleni, että kyllähän tuo ihan hyvältä tuntuu. Vaan kun ei tunnu. Alan miettiä, että pitäisikö tässä liikkua jotenkin kun ihan paikallaan makaaminen tuntuu typerältä. Ja mihin katson vai pidänkö silmät kiinni etten paljastu? Pitäisikö äännellä tai huokailla?Huomaan, että toinen välillä vilkaisee minua kuinka reagoin. Tulee taas tunne, että feikkaan. Monesti olen kertonut, etten tykkää suuseksistä, mutta usein mies haluaa sitä silti antaa. Mitä tehdä?
Kommentit (14)
Kyllä nautin klitoriksen koskettamisesta. Saan nimenomaan klitorisorgasmeja, yhdynnästä taas en.
Ap
Onko siis suuseksin antaja osaamaton vai miksei se tunnu sinusta juuri miltään? Eli onko kyse fyysisestä vai psyykkisestä tunteesta....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nautin klitoriksen koskettamisesta. Saan nimenomaan klitorisorgasmeja, yhdynnästä taas en.
Ap
Eli mies ei vaan osaa antaa suuseksiä?
Mutta minäpä tykkään! Voi mihin sfääreihin sillä pääseekään, ja sitten kun olet aiva levälläsi, pyydät kullia...se on...jos kerkee mukaan! Itse asiassa just äsken. ( se parjattu nainen...)
Minä en tykkää, ei tunnu yhtään miltään. Mulla on klitoris niin syvällä, että sitä pääsee käsittelemään vain sisäkautta (sormilla ja etenkin kullilla), joten ulkoisen vulvan hipellys tuntuu lähinnä samalta kuin esim sisäreiden. Ei siis yhtään ihmeelliseltä.
Sen sijaan saan tajuttomia orgasmeja yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää, ei tunnu yhtään miltään. Mulla on klitoris niin syvällä, että sitä pääsee käsittelemään vain sisäkautta (sormilla ja etenkin kullilla), joten ulkoisen vulvan hipellys tuntuu lähinnä samalta kuin esim sisäreiden. Ei siis yhtään ihmeelliseltä.
Sen sijaan saan tajuttomia orgasmeja yhdynnässä.
Tämä mies on oikeassa_tajuttomia yhdynnässä.
Itsekään en tykkää saada suuseksiä. Ei tunnu miltään. Turhaa puuhaa minulle. Itselle ainoa tyydyttävä tapa on yhdyntä. Haluan siis tuntea peniksen sisälläni.
Eikä minunkaan vaimo tykkää. Työntää heti pois jos edes yrittää.
Sama. Saan noin 100 kertaa paremmat orkut hyvän kokoisella peniksellä. Kerron tämän yleensä aika suoraan. Kevyt orgasmi on mahdollinen suuseksillä (oletuksena, että antava osapuoli on tosi taitava) mutta minulle se ei silti ole ns. Oikea Orgasmi.
En jatkaisi suhdetta mieheen, jonka kanssa en saisi orgasmia yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Saan noin 100 kertaa paremmat orkut hyvän kokoisella peniksellä. Kerron tämän yleensä aika suoraan. Kevyt orgasmi on mahdollinen suuseksillä (oletuksena, että antava osapuoli on tosi taitava) mutta minulle se ei silti ole ns. Oikea Orgasmi.
En jatkaisi suhdetta mieheen, jonka kanssa en saisi orgasmia yhdynnässä.
Vaimoni on vähän samanlainen. ”Sietää” kyllä yhden esileikkiorgasmin suulla ja sormin, mutta sitten on pakko päästä panemaan, että saa kunnolla. Liikaakin, sanoo hän.
Siis ei tunnu miltään? Saatko ylipäätään nautintoa klitoriksen koskettelusta?