Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko koittaneet, että kelpaatteko jäseniksi Beautifulpeople.com-nimiselle "kauniiden ihmisten deittisivustolle"?

Kiltti mies
23.07.2020 |

Sivustolla vastakkaista sukupuolta edustavat käyttäjät äänestävät ja jos pistemäärät ovat 48 tunnin jälkeen positiivisella, niin profiilisi hyväksytään sivustolle, muussa tapauksessa ei.

Kuulin itse tästä sivustosta vasta eilen ja loin nyt 3 eri profiilia, joista yhdessä on mulla on oikea kuvani ja kaksi muuta feikkejä. Testaan, että kuinka kova taso tuolla sivustolla on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nyt kiinnosta ulkonäön perässä juokseminen saati ulkonäön perässä juoksevat ihmiset, joten tuskin olisi minun paikkani millään ”tasolla”. Kaikkea sitä keksitäänkin.

Vierailija
2/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisällä ja voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi olla tuollaisella sivulla vaikka pääsisin jäseneksi.

Vierailija
4/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä myös ”hyvin säilyneitä” vai vain nuoria?

Vierailija
5/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä outo tapa, kun nykyään filttereiden ansiosta totuus voi olla ihan toinen.

Vierailija
6/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä myös ”hyvin säilyneitä” vai vain nuoria?

Ainakin joku 36v Heidi näkyis olevan etusivulla.

AP

Vierailija
7/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moisesta kuullut mutta photofeeleriin olen lisännyt kymmenien ihmisten kuvia.

Vierailija
8/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä aiokkaan. Minua ei kiinnosta tuntemattomien mielipiteet.

Vierailija
9/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, koska en ole kaunis ja vaikka olisinkin, minua ahdistaisi syvästi tuollainen pinnallisuus.

Vierailija
10/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uteliaisuuttani tsekkaamassa sivuston ja etusivun perusteella ei ole kauhean korkea kynnys päästä sisään. Tavallisia tallaajia kaikki.

Vierailija
11/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin uteliaisuuttani tsekkaamassa sivuston ja etusivun perusteella ei ole kauhean korkea kynnys päästä sisään. Tavallisia tallaajia kaikki.

Ei sinne kyllä kaikki pääse. Kun perustin nuo kolme profiilia, niin tähän astisten äänten perusteella kahta niistä ei tulla hyväksymään sivustolle, mikäli tilanne pysyy samana vielä seuraavat 40 tuntia.

AP

Vierailija
12/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl häävi taso ollut kun kävin kurkkaamassa. Kauneus on tosiaankin katsojan silmässä. Nolo sivusto.

Vierailija
13/13 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl häävi taso ollut kun kävin kurkkaamassa. Kauneus on tosiaankin katsojan silmässä. Nolo sivusto.

Voin kuvitella millaisia ihmisiä siellä on. Monet, joille oma kauneus/komeus on pakkomielle, eivät oikeastaan ole erityisen hyvännäköisiä ja itsetunto on jokseenkin huono, joten yrittävät lisätä kauneuttaan keinolla millä hyvänsä ja kalastella sitten kehuja siellä sun täällä. Lopputulos on loputon määrä oompa loompa -rusketusta, suttuisia meikkejä ja lisäkkeitä, huonoja kuvanmuokkauksia ja myötähäpeää herättäviä poseerauksia, koska kaikilla ei vaan taidot ja estetiikan taju riitä.