Mitä se voimaantuminen on?
Voisiko joku selittää?
Lainaan jonkun toiseen ketjuun kirjoittamaa kysymystä, jossa oivallisesti kiteytetään asia. Vai kiteytetäänkö.
”Mitä se tarkoittaa tämä voimaantuminen?
Per sevaon esittelyä? Mahan ja tissien esittelyä?
Pitääkö se tehdä julkisesti, että se voimaantuminen tapahtuu?
Olen kotona kiskonut sloggeja vakoon ja kuljeskellut ympäriinsä, mutta voimaa ei näy. Miksi?
Pylly on kyllä arkana. Vi tuttaa tuommoinen voima, joka ei tule vaikka kuinka kiskon housut vakoon.
Lähden nyt tuohon keskustaan, kokeilen jos se auttaa, ihonväriset slogit on nyt vaossa, sattuu, mutta mitäpä en voimaantumisen takia tekisi.”
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantumisesta ei tule yksityisesti mitään vain ja ainoastaan julkisesti, sinun pitää vähintään paljastaa itsesi peppuvakoon revityissä slogeissa sometililläsi, mieluiten kuitenkin iltapäivälehdessä. Olethan myöskin sopivasti lihava?
No tuota olenkin epäillyt, että ei auta kotona voimaantuminen, pitää lähteä kylän uimakuopalle.
Olen vanha ihminen, 65 vuotta jo, muistelen, että tuommoista voimaantumista kutsuttiin ennen vanhaan paljasteluksi ja sitä harrastivat kevytkenkäistä ja ammattilaiset.
Niin se aika muuttuu.
Vai muuttuuko?
Minusta näyttää, että osa naissukukunnasta on noita voimaantujia, tavara on esillä, jotta menisi kaupaksi.
Miksi miehet eivät tarvitse voimaantumista?
Vai tuleeko se voima jostakin muusta kuin persiinsä hiertämisestä verille?
Kertokaapa miehet?Mummulle tiedoksi, että miehet eivät tarvitse voimaantumista, maailma on muutenkin heidän. Voimaantumisen keinoista olen kyllä mummun kanssa samaa mieltä, ei mua ainakaan voimaannuta yhtään se, että sloggit hiertää toosaa ja joku luuseri käyttää räystääni kuvaa r****umateriaalina.
Miten niin maailma on miesten?
Eikös esim. Saksaa johda nainen, Suomea myös.
Toisaalta siinä olet oikeassa, että vaikka mies olisi ää liö (Trump, Erdoğan esimerkkeinä) he pääsevät valtaan.
Mummulle tiedoksi, että miehet eivät tarvitse voimaantumista, maailma on muutenkin heidän. Voimaantumisen keinoista olen kyllä mummun kanssa samaa mieltä, ei mua ainakaan voimaannuta yhtään se, että sloggit hiertää toosaa ja joku luuseri käyttää räystääni kuvaa r****umateriaalina.