Hillasuolle kadonneet
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006579302.html
Vaikka ihminen on niin viisas, on se samalla niin tyhmä.
Kommentit (9)
Kun lapinmies huomaa eksyneensä, niin hän jättää reissun kesken ja lähtee kotiin.
"Henkilö ei välttämättä itse ole kokenut olevansa kadoksissa, ja parhaassa tapauksessa hän palaa itse metsästä omin jaloin ja hyväkuntoisena."
Nuoret vaan on turhan hätäisiä.
Vierailija kirjoitti:
"Henkilö ei välttämättä itse ole kokenut olevansa kadoksissa, ja parhaassa tapauksessa hän palaa itse metsästä omin jaloin ja hyväkuntoisena."
Älypuhelinsukupolvi on tottunut siihen että kaikki on aina koko ajan tavoitettavissa. Kun vaari jättää puhelimen autoon mennessään hillaan, niin sinne soitetaan heti pelastuspartio perään kun ei ole vartiin lukenut whatsapp viestejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelinsukupolvi on tottunut siihen että kaikki on aina koko ajan tavoitettavissa. Kun vaari jättää puhelimen autoon mennessään hillaan, niin sinne soitetaan heti pelastuspartio perään kun ei ole vartiin lukenut whatsapp viestejään.
Jos olet oudossa metsässä tai suolla niin kyllä se puhelin kannattaa ottaa mukaan jos sinulla sellainen on. Voit merkata auton paikan muistiin tai jos et sitä osaa niin se sun puhelimes kyllä löydetään kunhan se vaan on päällä. Vaikka miten olet omasta mielestäsi Erä-Jorma niin välillä tapahtuu kaikenlaista ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nimi kauhuelokuvalle
Oma lapsuuteni oli yhtä Blair witch projectia.
Hyttysten täyttämää risukkoa, ojitettua rämettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oudossa metsässä tai suolla niin kyllä se puhelin kannattaa ottaa mukaan jos sinulla sellainen on. Voit merkata auton paikan muistiin tai jos et sitä osaa niin se sun puhelimes kyllä löydetään kunhan se vaan on päällä. Vaikka miten olet omasta mielestäsi Erä-Jorma niin välillä tapahtuu kaikenlaista ikävää.
Tulisi lakat kalliiksi jos toteutuneet kustannukset laskutettaisiin näiltä änkytöiltä, jotka periaatteesta jättävät puhelimen autoon tai kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nimi kauhuelokuvalle
Saisi kokonaisen kauhusarjan, Hillasuolle kadonneet.
Joka jaksossa esitellään kolme kadonnutta. Sillain pätkittäin, että ensin näytetään vuorollaan jokaisesta pätkä kun he suunnittelevat hillareissua, sitten palataan taas ekaan kun hän oikeasti lähtee hillasuolle, jne. Lopuksi Hannu Karpo karvalakki päässä vakavailmeisenä kysyy missä ovat nämä suolle kadonneet ihmiset ja mitä valtiovalta aikoo tehdä heidän auttamisekseen.
Suututtaisi joutua etsimään typeryksiä.