Ärsyttävä appiukko
Voihan perhana sentään.... Mua on viime aikoina ihan tosissaan alkanut nyppimään mieheni isä. Hänellä kun vaihtuu nuo naisystävät melko tiuhaan eikä siinä vielä mitään ,mutta kun jokainen naisystävä tuntuu olevan 2-vuotiaan poikamme uusi mummi:D Aina kun ovat senhetkisen naisystävänsä kanssa kylässä niin appiukko puhuu pojallemme mummista tai mammasta tyyliin " tässä on Anne-mummi, sano Aleksi hei Anne-mummille"...pojallamme on siis jo ennestää mummit ja mammat ihan omasta takaa mun ja miehen puolelta. Miten muotoilisin nätisti,että haluan moisen touhun loppuvan....vai nipatanko turhasta, miten teillä muilla menee nää kuviot?:D
Kommentit (4)
En ottaisi liikaa paineita apen käyttäytymisestä. Mutta olen silti täysin eri mieltä 2 kanssa: missä helvetin todellisuudessa kuka tahansa nainen voi olla lapselle mummi? Idiootti!
No vaikka "naapurin Lissu-mummu". Ei sen tarvitse tarkoittaa sukulaissuhdetta sen enempää, kuin naapurin Lissu-tätikään välttis on sen täti...
No ehkä appiukko ei halua kutsua seuralaistaan "tädiksi" vaan on valinnut nimitykseksi mieluummin mummi, jos hän itse on vaari tms. Olisihan hullua, jos kylään tulisi parivaljakko "vaari ja täti". Mummi voi olla ihan kuka vain vanha naisihminen.