Millaisia ominaisuuksia et miehessä sietäisi?
Minä en ainakaan kestäisi jos kumppanini olisi suuttuessaan aggressiivinen, eikä pystyisi hallitsemaan tunnereaktioitaan. Myös huono yleissivistys on iso turn-off.
Kommentit (23)
Yleispätevät ei-kivat sekä
- ailahtelevaisuus, tuuliviiriys, on tänään yhtä mieltä ja huomenna toista, sanomisiin ei voi luottaa
- epäkypsyys, ei omia mielipiteitä (tai ei perusteluja omille mielipiteille), periaatteita, tavoitteita ja paikkaa maailmassa
- kiivaus, kyvyttömyys hallita tunnereaktioita ja/tai tuomioita väkivaltarikoksista (= ratkaisee konfliktit nyrkeillä ja sitten väittää, ettei se ollut hänen vikansa, ei hän sille mitään mahtanut)
- Huono itsetunto, heikko luonne, epävarmuus ja/tai äidin essunhelmoissa kiinni
- Itsestään huolehtimisen laiminlyönti
- Minua arvostamattomuus, laasastelu, sovinismi, itsekäs seksi, eri säännöt eri sukupuolille seksin tai arkielämän suhteen, pienikin vihje siitä, että mies pitää minua heikkona olentona tai palkattomana kodinhoitajana koska olen naisellinen nainen, niin osoitan ovea
- muusta syystä huono seksi (parisuhteessa nyt tulee väkisinkin joskus kausia jolloin seksi on huonoa tai sitä on vähän, sille nyt ei voi mitään, mutta jos se on heti alusta pitäen huonoa eikä mies välitä tehdä asialle mitään niin se suhde on kyllä sitten taputeltu)
- tyhmyys, yksinkertaisuus, ei erota syy-seuraussuhteita, pysy kärryillä keskusteluissa tai ymmärrä vitsejä.
En kestäisi miestä, joka istuisi viikonloppuisin pelaamassa tietokonepelejä.
kaljamaha