Onko täällä ketään, joka on käyttänyt taaperolla villavaippahousuja?
Käytän kohta 2-vuotiaallani villavaippahousuja ja sisävaippaa, ja nyt mulla on ongelma: yli 86-senttiset vaatteet ovat jo isomman lapsen vaatteita, ja sen koon housuissa on matalampi vyötärö ja vähemmän tilaa vaipalle. Mistä helkkarista saisin housuja, johon vaippa mahtuu kunnolla?
Kommentit (6)
No en todellakaan käyttänyt, kuin korkeintaan yövaippana. Molemmat lapset ovat olleet jo päiväkotia tuossa iässä, kuten kestovaippoja käyttäneet lapset yleensäkin on Ja suurin osa kertakäyttöistenkin käyttäjistä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 10:10"]
No en todellakaan käyttänyt, kuin korkeintaan yövaippana. Molemmat lapset ovat olleet jo päiväkuivia tuossa iässä, kuten kestovaippoja käyttäneet lapset yleensäkin on Ja suurin osa kertakäyttöistenkin käyttäjistä.
[/quote]
ihana tämä iPad kun korjailla sanoja.
No en todellakaan käyttänyt, kuin korkeintaan yövaippana. Molemmat lapset ovat olleet jo päiväkotia tuossa iässä, kuten kestovaippoja käyttäneet lapset yleensäkin on Ja suurin osa kertakäyttöistenkin käyttäjistä.
[/quote]
Kiitos vain viestistäsi, jäin vähän miettimään, että mitähän arvoa sillä toisaalta minulle on... Lapseni ei todellakaan ole päiväkuiva, hyvä jos joskus saa jotkut pissat pottaan. Kokemukseni mukaan aika harva alle 2-vuotiaista on päiväkuiva.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 10:14"]
[/quote]
Kiitos vain viestistäsi, jäin vähän miettimään, että mitähän arvoa sillä toisaalta minulle on... Lapseni ei todellakaan ole päiväkuiva, hyvä jos joskus saa jotkut pissat pottaan. Kokemukseni mukaan aika harva alle 2-vuotiaista on päiväkuiva.
Ap
[/quote]
Sellaista arvoa, että kannattaa miettiä onko vika housuissa, vaipoissa vai ihan muualla. Tilastojen mukaan suurin osa kaksivuotiaista on päiväkuivia ja tilastojen mukaan kestovaippoja käyttävät lapset oppivat aiemmin kuiviksi kuin kertakäyttöisiä käyttävät. Se että sinun tuttavapiiriisi ei sellaisia kuuluu, kertoo taas jotain muuta. Sillä energialla kun etsit sopivia housuja tai edes puet erikseen sisävaippoja ja villiksiä, opetat taatusti lapsen päiväkuivaksi.
No ompas kurja toi yks vastaus! Joo mullakin esikoinen oli täysin kuiva 1v3kk iässä mutta tää kuopus on ihan erilainen luonteeltaan ja käytökseltään, ja pissaa suruttaa vaippaan, housuunsa ja lattialle 1v 6kk ikäisenäkin vielä. Ja ihan samassa perheessä samoilla vaipoilla samalla tavalla on lapset vaipatettu. En nyt ihan sanois että se on pelkästään vanhemmasta ja vanhemman viitseliäisyydestä kiinni..
Ja aloittajalle; Lindexin tähtihousuja me ollaan käytetty, niissä on resorivyötärö ja hyvin tilaa koko setille.
Minä en enää käyttänyt tuossa iässä, siirryin muoviliinoihin ja vaippakuoriin.