Mistä saisi tilattua vähän hienompia karkkeja?
Kommentit (11)
Millaisia on hienommat karkit? Ja mitä kaipaat (suklaata, salmiakkia, lakua, kovia hedelmäkarkkeja, toffeeta, ...)?
Sweetheart toimittaa ainakin jotain postitse.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia on hienommat karkit? Ja mitä kaipaat (suklaata, salmiakkia, lakua, kovia hedelmäkarkkeja, toffeeta, ...)?
Ihan kaikkea.Ei mitään ihan perus pirkka karkkeja.
Mun mielestä itse tehdyt on parhaita! Eikä paljon vaadi vaivaa. Esim. Kaakaotryffelit, ne mihin tulee
-kaurahiutaleita, sokeria,voita, kookoshiutaleita, vaniljasokeria, kaakaojauhoa ja senkun sekottaa yhteen.
Voi kannattaa sulattaa eka, helppoa kun mikä!
Ite ja lapset ainakin koukussa noihin!
Määriä en justiin muista mutta eiköhän googlesta löydy hakemalla kookos-kaakaopallot.
Suosittelen 😋
Jonkun firman asiakastyytyväisyyskysely?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä itse tehdyt on parhaita! Eikä paljon vaadi vaivaa. Esim. Kaakaotryffelit, ne mihin tulee
-kaurahiutaleita, sokeria,voita, kookoshiutaleita, vaniljasokeria, kaakaojauhoa ja senkun sekottaa yhteen.
Voi kannattaa sulattaa eka, helppoa kun mikä!
Ite ja lapset ainakin koukussa noihin!
Määriä en justiin muista mutta eiköhän googlesta löydy hakemalla kookos-kaakaopallot.
Suosittelen 😋
Omaan tarpeeseen toki itsekin voi tehdä mutta nyt pitäisi saada isolle sakille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkea.Ei mitään ihan perus pirkka karkkeja.
Nyt on kyllä kovat kriteerit. Halusin ehdottaa vaikka belgialaisia suklaita, mutta en kyllä osaa sanoa täyttääkö tämä tarkat vaatimuksesi.
(vakavana ehdotuksena, itse tykkään Raffaello-palloista "vähän parempana" tarjottavana. Ovat vielä yksitäispakattuja eli turvallisia tarjota vaikka jaetussa maljassa)
En tiedä onko ne sulle tarpeeksi hienoja, mutta ainakin iso valikoima on Urjalan makeistukussa. Käy kurkkaa niitten sivut.
Suklaapuoti.fi