Mitkä elämiseen tarvittavat asiat saa helposti ilmaiseksi jostakin?
Jos sukulaisia ja ystäviä ei saa käyttää hyväksi ,
Kommentit (19)
Miksi sukulaisia ja ystäviä ei saa käyttää?
Tippuneista männynoksista saat hirmu kätevät verhotangot. Muista kysyä maanomistajan lupa, jos et itse omista mäntyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukulaisia ja ystäviä ei saa käyttää?
silloin menee koko ketjun idea kun ainakin mina saisin kaiken ruoan vanhemmilta ja voisin nukkua ystävien ja sukulaisten luona aina muutaman päivän ja vaihtaa paikkaa..
ap
Vierailija kirjoitti:
Tippuneista männynoksista saat hirmu kätevät verhotangot. Muista kysyä maanomistajan lupa, jos et itse omista mäntyä.
Kiva idea. Miten voi varmistua, ettei tule vaan ötököitä tuon mukana?
YouTube on ainakin liikuntavideoita pullollaan, joten kotona tulee kuntoon ilmaiseksi.
Ruoka: jakelusta hiilihyd. ja proteiinit ja rasvat, luonnosta vitamiinit marjoista ja villivihanneksista.
Kurppistapahtumien jälkeen vaatteita lähiroskiksesta
Opettele tuntemaan syötävät kasvit ja sienet.
Oikeastaan kaiken mitä tarvitsee voi saada ilmaiseksi. Se vaan on usein työlästä. Esim jos tarvit polttopuita, etkä omista metsää, voit saada niitä ilmaiseksi kun sovit metsän omistajan kanssa, että harvennat hänen metsästään riukuja pois, ja saat ne viedä mennessäsi.
Itse vaan lasken ajallenikin jonkun arvon, eikä ne riuut silloin olekaan enää ilmaisia.
Tori.fi, ilmaisia huonekaluja ja astioita tarjolla. Lehtiä ja kirjoja voi lukea ilmaiseksi, käy kirjastossa. Luonnosta saa marjoja, sieniä ja villivihanneksia. Onkimalla kaloja. Ongen voi saada torista hyvällä tuurilla.
Netistä saa ladattua ilmaiseksi (englanniksi) klassikkokirjoja, ja tietysti voit käyttää kirjastoja. Johonkin museoihin pääsee ilmaiseksi kerran viikossa muutaman tunnin ajan. YouTube on pullollaan musiikkia, sarjoja, ohjeita kaikkeen jumpasta remonttiin. Netistä saat ilmaiseksi mm ruokaohjeet, paljon pelejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea. Miten voi varmistua, ettei tule vaan ötököitä tuon mukana?
Saunomaan! Mielellään uimahalliin niiden kanssa, tosin se maksaa jotain. Mutta voithan aina yrittää kontata sinne jos eivät huomaisi kassalla.
Kauppakeskuksissa voi käyttää ilmaista wifiä
unohdin siis sanoa, että olen töissä ja pihi
ap