Marko Paanasen ylimieliset kommentit lapsista
Huomaa kyllä että ei tiedä lapsista mitään. Ohjemasaan sanoi että nykyajan ohjeet kaiteista on hätävarjelun liioittelua, että ei lapset niiden väliin päätään työnnä vanhemmissakaan taloissa. No, kyllä työntää. Mun lapsuudessa 70-luvun lopussa eräs lapsi jäi jumiin kerrostalon kaiteen pinnojen väliin, ja varmasti niitä sattuu, niistä ei vaan tehdä lehtijuttuja eikä raflaavia tilastoja.
Muutenkin sillä tytöllä oli esimerkkejä lehdistä hienoista kaideratkaisuista, sellaisia joissa ei ollut kaidetta ollenkaan, todella naurettavaa, että sellainen on sitten hienoa sisustusta. Minä en ainakaan uskaltaisi aikuisenakaan kulkea täysin avoinaisia rappusia, enkä ainakaan päästää lapsiani niihin. Suorastaan painajaismaisia ne niiden esimerkit.
Kommentit (42)
Joo niin voi horjahtaa ihan missä vaan, ihmisen elämänlanka on hyvinkin hauras, sitä ei tule ajatelleeksi ennenkuin se sattuu omalle kohdalle. Minä en halua ottaa mitään täysin turhia riskejä, niitä vahinkoja sattuu siitä huolimatta että yrittää niitä välttää. Ihan sama kun toiset ei käytä turvavyötä autossa, kun ovat itse niin hyviä kuskeja että mitään ei voi sattua.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:20"]
:) joo seitkytäluvun vaatemuoti pitäis lailla kieltää, vakosamettihousut ja tekokuituinen poolopaita...
Mut ihan oikeesti, kyllä sitä ihmiset voi jostain syystä horjahtaa, ja kyllä sillon pitää kaide olla turvallinen, eikä vaan hieno. Ihmisiä muutenkin kuolee ja halvaantuu ihan liikaa rappusissa. Pari vuotta sitten nuori nainen meni tuttavan ylioppilasjuhliin, ja sattumalta kaatui rappusissa sisätiloissa, ja kuoli siihen paikkaan. Ei tainnu jäädä niistä juhlista kovin kivat muistot kenellekään, ja alle kakskymppisen juuri itsekin valmistuneen naisen elämä katkesi aika julmasti kesken.
ap
[/quote]
Pkkasen sä oot vauhko hei! Horjahtaa voi vaikka suojatiellä ja jäädä auton alle. Tämä oli SISUSTUSOHJELMA eikä mikään Karpolla on asiaa. Itsekin haavelien portaista ilman kaiteita, vaikka sinäö et niitöä uskaltaisikaan astella. Taidat olla niitä äitejä joidenka lapsi tarvitsee sen nukkumiskypäränkin. Ihan vaan varulta.