Välimäki ajautuu konkkaan.
Veden hinnalla ei merkitystä, mutta eivätköhän muutkin osaa kiertää tuollaisen "asiakaspalvelijan" kaukaa.
Kommentit (8)
Se ei haittaa, jos köyhät ja tyhmät kiertää. Vesi maksaa. Voi olla jollekin ojasta juojalle yllätys.
Se on niin kuvottava että me ollaan jo ajat kierretty kaukaa kaikki missä sillä on näppinsä pelissä.
no mut chez dominiquessa vesi maksoi 8 e ja kukaan ei valita siitä
Välimäellä on tähän saakka ollut niin halveksiva asenne muita ihmisiä kohtaan, että hyvä jos joskus elämä antaa vähän takaisinkin päin.
Jaa minä just tän kohun ansiosta katoin paikan menuuta ja ajattelin että pitää joskus käydä. eiköhän se mäkkärin voita. ainakaan netissä olevassa menussa ei muuten ollut vedelle hintaa.
Ja siitähän kateelliset ja katkerat av-mammat tykkäisi. Konkkaan vaan... Mistä tämä ihmisten paha olo kumpuaa. Kaikkia haukutaan, toivotaan pahaa ja heitetään paskaa päälle nimettömänä. Kuka on ylpeä siitä.
Minä en ole haukkunut ketään tällä palstalla enkä muuallakaan. Olen toki kertonut mitä mieltä olen asiasta ja monesti eri mieltä:). En lähde kuitenkaan ketään tuomitsemaan. Surullista:(. Onko ihmisillä tosiaan niin paha olla?
HÄH? Mikä on Välimäki. Joku kunta jossain hevon kuusessa vai?