Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkkisi raskauden piilotteluun!

Vierailija
22.07.2020 |

Mitkä ovat parhaat vinkkisi raskauden piilotteluun? Miten piilottelit pahoinvointia ja muita raskausoireita? Miten piilottelit oireita töissä/järjestelitkö töitäsi tai arkeasi jotenkin uudelleen? Miten kieltäydyit kahvista tai alkoholista? Miten välttelit sopimattomia ruokia esim. juhlissa tai kyläillessä? Miten vältit raskausutelut tai oliko sinulla vastauksia, jotka eivät paljastaneet sinun olevan raskaana?

Raskauteni on aivan alussa ja haluaisin piilotella raskautta läheisiltä ja työkavereilta ensimmäisen kolmanneksen yli. Kaipaisin vinkkejä, jotta saisin potea alkuraskauden mahdollisimman huomaamattomasti. :)

Ap

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetosin migreeniini. Poden säännöllisesti migreeniä, niin ihmettelin vaan miten voikaan olla näin huono olo. Ei siis poikennut normaalista, syy oli vaan erilainen. :D

Vierailija
22/22 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa asiaa, jos et itse tee numeroa juomattomuudestasi tai tipattomasta. Ota lasit vastaan illanvietoissa ja dumppaa ne jonnekin kun olet maistanut/skoolannut, tai kaada sisältö pikku hiljaa lavuaariin/vessaan/nurmikolle/pöydän alle kun kuljeskelet. Jos olet kännääjänä tunnettu, peru ne pahimmat baarimenot. Sama kahvin kanssa, ei ketään kiinnosta juotko kahvia jonain päivänä. Töissäkin voit pitää normitauot, hörppää kahvia ja anna jäähtyä kuppiin koska olet kiireinen. Tai kaada vessaan. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota jos et itse sählää näyttävästi.

Osta löysiä vaatteita ja yksi koko isommat housut. Tue vatsaasi vatsalihaksilla, se on muutenkin tarpeen läpi raskauden. Vedä sisään jos tiukka paikka. Oot vaan kuin et olisikaan. Itse olen kolme kertaa onnistunut salaamaan raskauden rakenneultraan asti, ihan kaikilta, paitsi mies tietty mukana juonessa. Älä keksi mitään ylimääräistä "lääkekuuria" ja selittele. Miksi selittelisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä