Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen! Oletko samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana?

Vierailija
22.07.2020 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 52-53 kg painan nytkin yli 20v myöhemmin. Tosin tuossa välissä olen painanut muutamia kiloja enemmänkin.

Vierailija
22/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä 60 kg nytn. 96. Pituus 175. Olen isoluinen, pitkä ja 60-kiloisena näytin tosi laihalta, aina kommettia, että kohta katkeat keskeltä.. Jokin 75-80 olisi sopiva. Toivottavasti pääsen siihen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin silloin 50 kg, nyt näytti loman jälkeen vaaka 99 kg, eli noin puolet enemmän.

Tuo on kiloa vaille tuplasti enemmän. Puolet enemmän olisi 75 kg.

Vierailija
24/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on kasvanut vuosien kanssa samassa suhteessa.

Vierailija
25/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olen mies. Rotevoitumiseni oli tuolloin vielä kesken. Rasvaprosentti on nykyisin arviolta sama kuin silloin, mutta väliin kyllä mahtuu myös pari pyöreämpää jaksoa.

Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että olen nykyisin 2 cm pidempi kuin 18 vuotiaana. Olisi hauska tietää, koska nämä lisäsentit ovat tulleet.

Vierailija
26/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole. Parikymppisenä olin alipainoinen. Nyt olen normaalipainoinen, ikää 46v.

Vierailija
27/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen kiloa hoikempi. Paino on sahaillut suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
28/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole. Saavutetut kurvit on säilytettävä. :)

Vierailija
29/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai jo ylittänyt keski-iän, kohta 63 v. Pituus laskenut sentin, 168 -> 167 cm. Paino noussut 5kg, eli 57 -> 62 kg. Suurin muutos on vyötäröllä ja lantiossa: vyötärö 70 -> 76 cm, lantio 90 -> 100 cm. Rinnanympärys 88 -> 90 cm.

Nämä ovat väistämättömiä, hormonitaseesta johtuvia muutoksia. Olen liikunnallinen ja käytän bikineitä uidessa, ne ovat paljon mukavammat kuin kokouimapuku.

Vierailija
30/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole. Myöskään 20-vuotiaat sukulaiseni eivät mahdu silloisiin vaatteisiini. Nykyään ollaan lihaksekkaampia. Olin normaalipainoineen 20-vuotiaana, nyt on ylipainoa.

Vierailija
31/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti, kun edelleen saa kuulla kettuilua ja päivittelyä hoikkuudestani.

Vierailija
32/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmissa mitoissa nyt :)

Pari kiloa kevyempi, vähän lihaksikkampi ja kroppa ei ole enää niin nakkisuora pötkö, vaan vatsa on litteä, vyötärö kaventunut, pakarat pyöreät, hartioissa muotoa, reisissä lihakset piirtyy esiin ja muutenkaan en näytä enää pikkulapselta.

Olin 25-vuotiaaksi ihan suora nakki. 20-vuotiaana 163 cm 51 kg, nyt 49 kg. Melkein itkettää katsoa niitä 19-20-vuotiaana otettuja kuvia joissa kuvittelin olevani hoikka ja hyväkroppainen...

Isoin muutos jonka tein oli vehnän poisjättö ruokavaliosta. Pallomainen maha litistyi ja vyötärö kapeni, väsymys ja voimattomuus lähti ja tummanvioletit silmänaluset muuttuivat vaaleiksi. Aiemmin luulin että minulla vaan on tummat silmänaluset eikä sille mitään voi ja jatkuvasti sain kuulla että näytän siltä kuin olisin nukkunut todella huonosti ja itsekin tiesin näyttäväni turpaansaanelta. Kun jätin vehän pois, niin silmänaluset vaalenivat ja ihon laatu parani muutenkin, ja ihan sama vaikka en olisi nukknuut ollenkaan, en näytä turpaansaaneelta.

Ja ihmetyttää miksi moni muu tuhlaa hirveät määrät rahaa joihinkin "ihonhoitotuotteisiin" ja tupsuttelee turvonneita silmänympäryksiään joka aamu pakastimessa olleilla lusikoilla ja valittaa kun iho on niin herkkä ja punertava. Eivätkä voi edes kokeilla auttaisiko vehäntön ruokavalio. Minullakin oli ennen kamalan herkkä iho, ei ole enää... Näytän nyt päälle nelikymppisenä paremmalta kuin alle kolmekymppiseltä, ja näytän huomattavasti nuoremmalta kuin silloin :D

Vierailija
33/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 20 kg on painoa enemmän, mutta silti paremmassa kunnossa. Parikymppisenä kiskoin tupakkaa ja juoksin kapakoissa. Portaiden ylösnousukin hengästytti.

Nyt käyn salilla ja juoksen parinkymmenen km lenkkejä ja elän paljon terveellisemmin

N 59v

Vierailija
34/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole. Painan 71 kg nyt 60-vuotiaana, 20-vuotiaana olin 49 kg. Pituus on sama 171 cm. Nyt olen normaalipainon ylärajalla, nuorena olin alipainoinen.

Vierailija
35/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin silloin 50 kg, nyt näytti loman jälkeen vaaka 99 kg, eli noin puolet enemmän.

Jos painaisit puolet enemmän kuin 50-kiloisena niin olisit 75-kiloinen. Nyt painat tuplasti tuon mitä 50-kiloisena.

Vierailija
36/36 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 20-vee painoin 48 kg, nyt 55 kg. 165 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan