Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos kuulet, että joku on puhunut sinusta pahaa selän takana?

Vierailija
22.07.2020 |

Siis sellainen ihminen, joka on sinulle suorassa kontaktissa ystävällinen. Minulle paljastui eilen, että työkaveri, jonka kanssa olen ajatellut olevani hyvissä väleissä ja joka on minulle aina ihan normaalin ystävällinen, puhuu minusta jatkuvasti paha toiselle kaverille. Olin aika pettynyt koska kuvittelin että tulemme hyvin juttuun, tosi höynäytetty olo. Tapaan siis tätä selön takana puhujaa säännöllisesti, useamman kerran viikossa työasioissa, joten wroon en hänestä pääse. Mitä av- mammat ja -papat tekisivät minun tilanteessani?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liiankin herkkä selån takana puhumiselle, menen ihan maahan.

Ei sille oikein voi tehdå mitåän.

Parasta on rauhoittua ja jotenkin joskus näpäyttää pokerinaamalla mainitsemalla kerrotusta juorusta niin, että selån takana puhuja tajuaa, että hänen toimintansa on noteerattu.

Vierailija
2/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- työpaikan kaksi ihmistä menetti mustamaalauksellaan maineensa. Rehellisille ja järkeä päässä omaaville kävi ilmi, että valehtelevat ja mustamaalaavat. Flying monkeysit varmaan edelleen palvoo maata näiden kahden alla, mutta mitä niistä, ei kukaan älykäs ala talutusnuoraan muutenkaan. Mulle riitti tuo, että lopulta noin aina käy eli mustamaalaaja saa ansionsa mukaan ja joutuivat outoon valoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaton olohan siitä tulee. Eikä oikominen yleensä onnistu, voi pahentaakin tilannetta. Lähinnä siten otan tiedon vastaan ja totean, että nyt tiedän, kuka on viholliseni.

Kun tällaista ilmeni, olin työyhteisössä, jossa olin määräaikaisena. Lähinnä siis olin iloinen, että pääsen sieltä yhteisöstä pian pois. Ja nyt tiedän olla hakematta sinne enää uudelleen.

Vierailija
4/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten olen ansainnut sen olemalla mulkero ihminen, joten ajattelen että ihan oikein minulle.

Vierailija
5/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä voi tehdä mitään. Anna olla ja yritä pysyä hyvänä ihmisenä itse.

Vierailija
6/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä voi tehdä mitään. Anna olla ja yritä pysyä hyvänä ihmisenä itse.

Tämä, koska jos reagoit siihen millään tavalla, niin narsisti kuulee siitäkin ja kokee voittaneensa kun sai sinut reagoimaan. Vähän niin kuin luulisin tätäkin aloitusta puhtaaksi provoksi.

Vierailija
7/7 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Harkitsin ensin että ottaisinko asian puheeksi sen henkilön kanssa, mutta tuskinpa asia sillä korjaantuu. Ihminen, jolla on tapana puhua pahaa selän takana ei tapojaan muuta, kiistäisi varmaan mitään sanoneensa. Ihana toi "yritä olla hyvä ihminen", tosi hyvä neuvo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän