Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä jumala kannattaa ottaa?

Vierailija
11.06.2013 |

Erosin juuri kirkosta. Mikä jumala kannattaisi ottaa tilalle, kun lopuu kristinuskosta? Saa olla oikea tai epäjumala. Ei mitään synkkää, syyllistävää, ankaraa, sääntökeskeistä tai pömpöösiä. Kärjessä tällä hetkellä länsiafrikkalainen tarinoiden ja kepposten jumala Anansi, hiphopin jumala Tupac Shakur sekä mammona.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku pakkomielle uskontoon, vaikka kovin yrität itselles muuta todistella...

Vierailija
2/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa valita joku pieni jumala. Kannattaa tutustua hindujen jumalistoon, niillä on mistä valita, varmaan löytyy joku ihan pienikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa valita joku pieni jumala. Kannattaa tutustua hindujen jumalistoon, niillä on mistä valita, varmaan löytyy joku ihan pienikin.

Vierailija
4/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin harkitsen kotieläintä. Mikä jumala olisi kaikkein helpoin kouluttaa sisäsiistiksi? Joku huonekalujen tuhoaminen on myös kaikkee muuta, kuin toivottavaa :/ Ei ne karkureissutkaa mieltä lämmitä.

Vierailija
5/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Lentävää Spagettihirviötä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö

Vierailija
6/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen toimii useimmilla, myös naisilla. Saat välittömästi posiitivista palautetta kun olet kaikesta yhtä mieltä sen kanssa sen blogissa -> herra siunaa.

Vierailija
7/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 22:08"]

Laasanen toimii useimmilla, myös naisilla. Saat välittömästi posiitivista palautetta kun olet kaikesta yhtä mieltä sen kanssa sen blogissa -> herra siunaa.

[/quote]

:DDDDDDDDD

Vierailija
8/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lukea uusi testamentti raamatusta ja puhua vasta sen jälkeen...

Vierailija
9/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin oman jumalani peilistä. Tosi kätevä, se kulkee aina laukussa mukana ja on kaikesta samaan mieltä mun kanssa.

Vierailija
10/10 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestajumala on ihan huippu: se ottaa vain pienen kourallisen pohjolan asukkaita taivaaseen. Se on hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi